مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هیچ جای نگرانی وجود ندارد و از استقلال خیلی جلوتر هستیم.

محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما بازیکنان مدنظرمان را گرفته ایم و اردوهای تدارکاتی و برنامه های مد نظر کادر فنی را انجام داده ایم و تیم روند رو به رشدی دارد هیچ جای نگرانی نیست و از استقلال جلوتر هستیم چون آنها هنوز به اردو هم نرفته اند و تازه کارشان را شروع کرده اند.

وی در مورد ادعای فتح اله زاده در مورد پیشنهاد 7/5 میلیارد تومانی به سید مهدی رحمتی گفت: فتح اله زاده رقم رحمتی را با یک ارز دیگر حساب کرده چون چنین پیشنهاداتی وجود نداشته و ندارد و نمی دانم این اعداد و ارقام را از کجا می آورند ما در حال حاضر از استقلال خیلی جلوتر هستیم و فتح اله زاده هنوز در تمدید قرارداد بازیکنان فصل قبل خودش هم مانده است.

مدير عامل باشگاه پرسپوليس در مورد کریم انصاری فرد و آینده او در پرسپولیس گفت: انصاری فرد بیاید سر تمرین شلوغش نکند کریم بچه من است و بازیکن دایی است او مال پرسپولیس است و بايد در تمرینات شرکت کند و اینقدر شلوغش نکند.

رویانیان در پایان گفت: بالاترین رقم ما در نقل و انتقالات یک میلیارد و 200 میلیون تومان بود که به بازیکنان پیشنهاد دادیم اما سپاهان 2 میلیارد تومان هم به بازیکنانش داده است./مح

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار