نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ انتظار داریم با توجه و عنایت مسئولان کشوری و استانی عملیات اجرایی محور خلخال ـ درام ـ کلور به سرعت تکمیل شده و در عملیات اجرایی آن تسریع ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ جلیل جعفری بنه‌خلخال امروز در جریان بازدید از طرح‌های عمرانی منطقه خلخال اظهار داشت: با توجه به دریافت قول مساعد مبنی بر اصلاح راه‌های ورودی شهر خلخال و تامین اعتبار لازم برای این منظور ورودی شهر خلخال تا سه راهی شاهرود ـ اسالم و خلخال دو بانده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نقشه‌برداری و مطالعه نحوه اجرای دو بانده شدن این مسیر و چهار بانده شدن پلیس راه خلخال ـ اسالم تا داخل شهر در حال اجراست.

رئیس فراکسیون سرمایه‌گذاری مجلس شورای اسلامی همچنین یادآور شد: با عنایت به قول مساعد مسئولان وزارت راه و شهرسازی به زودی عملیات اجرایی این مسیر آغاز می‌شود.

جعفری بنه‌خلال گفت: ما در پی آن هستیم که دیگر مسیر ورودی شهر خلخال که به شهرستان کوثر و مرکز استان اردبیل مربوط می‌شود اصلاح شده و عملیات مرمت و تعمیر آسفالت و دو بانده شدن این مسیر نیز اجرایی و عملیاتی شود.

وی عنوان کرد: مهمترین هدف‌گذاری ما دراین حوزه متمرکز شدن بر توسعه راه‌های مواصلاتی جنوب استان است که پیشرفت محسوسی را نیز در محور سرچم ـ خلخال وکلور ـ درام شاهد هستیم.

جعفری بنه‌خلخال افزود: ‌با عنایت به بازگشایی مسیر صعب‌العبور کلور ـ درام پیش‌بینی می‌شود زیر‌سازی مسیر امسال آماده شود و در سال بعد نیز بحث آسفالت‌ریزی و ... انجام شود.

این نماینده مجلس در ادامه گفت: با توجه به مشکلات فراوان در راه‌ها و محورهای مواصلاتی و ارتباطی خلخال و کوثر بسیاری از تلاش‌های ما صرف ایجاد زیر‌ساخت‌های لازم در این زمینه شده است و امیدواریم برای همیشه مشکلات راه‌های مواصلاتی شهری و روستایی در خلخال و کوثر حل شود که همین راه‌ها کلید توسعه شهرستان‌های جنوب استان اردبیل خواهد بود/س.

برچسب ها: خلخال ، عملیات ، اجرایی ، محور ، درام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.