قهرمان وزنه برداري اسبق کشورمان گفت: طبق اطلاع من المپیکی ها از فدراسیون خواسته اند که زیر نظر من کار کنند به همین دلیل من هم قصد دارم با واسطه گری مشکل شان را حل کنم.

شاهین نصیری نیا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: طی جلسه ای که با رئیس فدراسیون برگزار شد خواستار آن شدم با توجه به موضوعات پیش آمده بین کادر فنی و 5 قهرمان وزنه بردار المپیکی، هر چه زودتر به دلخوریها پایان بدهند.

قهرمان وزنه برداري اسبق کشورمان تصريح کرد: تمامی قهرمانان رشته وزنه برداری ریاضیت ها و سختی هایی را متحمل شده اند  و در تمامی میادین بین المللی از جمله المپیک که دارای سطح رقابتی بالایی است توانستند نام و پرچم ایران را به اهتزاز در آورند و همچنین تلاشها و برنامه ریزی های درست و اصولی مربی ملی پوشان هم بی تأثیر نبود.

نصیری نیا افزود: شنیده ها حاکی از آن بود که قهرمانان المپیکی از فدراسیون خواستار هدایت آنها توسط من شده اند ولی در صورتیکه در آن زمان من در ایران حضور نداشتم و پس از بازگشت به ایران متوجه این موضوعان و درخواست ها از سوی آنها شدم.

وی افزود: بیشترین هدفم بازگشت شرایط مساعد و رفع کدورت ها بین مربی و ملی پوشان المپیکی است ولی با تمام اين اتفاقات من در خدمت تیم ملی وزنه برداری هستم و در این راستا از رئیس فدراسیون خواستار برگزاری جلسه با ملی پوشان شدم.

قهرمان وزنه برداری اسبق کشورمان بیان داشت: در این جلسه متذکر شدم که هدف من تنها واسطه گری بین ملی پوشان با سرمربی تیم ملی است و خواستار از بین رفتن کدورت های روز افزون هستم چون من به شخصه زندگی شخصی خود را پیش گرفته ام و هیچ وابستگی به فدراسیون و دیگر مسایل رشته وزنه برداری ندارم ولی با توجه به اهمیت و ارزشی که ملی پوشان به من قائل بودند وظیفه خود می دانم فقط نقش یک واسطه گر برای ختم این موضوع باشم./مح
برچسب ها: طبق ، ا طلاع ، من
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار