مربي سابق ليگ برتري فوتبال ضمن گلايه از مديريت فتح اله زاده در استقلال گفت: در حال حاضر که از استقلال طلب دارم.

ناصر فریاد شیران در گفتگو با خبرنگارورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: زمانی که بنده در زمان مدیریت واعظ آشتیانی در تیم استقلال به همراه مسعود معینی در آکادمی فوتبال استقلال مشغول کار بودیم هیچ مشکلی برای ما پیش نیامد و تمام طلب ما توسط واعظ آشتیانی پرداخت می شد.

**من را به باشگاه راه نمي دادندچون طلب کار بودم

مربی سابق فوتبال نفت تهران ادامه داد: اما زمانی که مدیریت فتح اله زاده فرا رسید بنده با او ارتباط نزدیکی داشتم اما در طول یک سال زمانی که برای طلبم به باشگاه استقلال رفتم وی هیچ مساعدتی با من نداشت و در طول یک سال رابطه ما هم با او تیره و تار شد و زمانی هم که به باشگاه استقلال برای وصول طلبم مراجعه می کردم من را راه نمی دادند و متأسفانه هم اکنون نيز هیچ جوابی از سوی  فتح اله زاده به من داده نمی شود.

**شما که بدهي داريد چگونه بازيکن 2 ميلياردي مي گيريد

وی در مور طلبش از باشگاه استقلال گفت: فتح اله زاده فقط حواسش در این مدت به پول است وی به اطراف خود نگاه نمی کند و هرکس که از استقلال طلب داشته باشد باید صبر و حوصله زیاد داشته باشد، فتح اله زاده مصاحبه می کند که ما بدهی داریم و نمی توانیم طلب خود را پرداخت کنیم، آقای فتح اله زاده شما که بدهی دارید چطور بازیکن 2 میلیاردی جذب می کنید ؟ از کجا پول می آورید ؟

**فتح اله زاده فقط ماشين امضاء است، تصميمات با او نيست

وي ادامه داد: اصلاً مدیر عامل باشگاه استقلال فتح اله زاده نیست، قلعه نوعی، بازیکنان و اعضای هیئت مدیره، مدیر عامل هستند و فتح اله زاده فقط ماشین امضاء است. من بارها زنگ زدم تا او را ببینم ولی وي هر بار فرار کرده است، هر بار به آدمهای دور و بر خود ياد مي داد که جواب ما را ندهند . اساس باشگاه استقلال را با دروغ بسته اند و هر کس که از استقلالی ها طلب داشته باشد باید تا آخر عمر منتظر بماند، فتح اله زاده با قفل و زنجیر خود را به باشگاه استقلال بسته است و من پیشنهاد می دهم که سازمان بازرسي کل کشور به باشگاه استقلال نظارت داشته باشد./مح
برچسب ها: مصاحبه ، پول ، مدیر عامل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار