قلعه نویی در حاشیه تمرین امروز استقلال گفت : تا چندی پیش درگیر بازیهای تیم ملی بودیم و دیر شروع کردیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، قلعه نویی  در حاشیه تمرین امروز استقلال گفت : تا چندی پیش درگیر بازیهای تیم ملی و  لیگ قهرمانی آسیا  بودیم  پس دیر شروع کردیم و به همین دلیل سرعت پیشرفتمان کند است. با این حال کیفیت کار بچه ها  خوب است و نسبت به سال گذشته وضعیت کلی تیم رضایت بخش ست.
 
وی افزود :   از حیدری خبر ندارم . در مورد نیکبخت دیگر سختگیری جایز نیست بهترست به او اجازه دهیم تواناییهای خود را ثابت کند. من می دانم می تواند در  زمین فوتبال به همه ثابت کند که می شود باز هم بهترین بود.
 
وی ادامه داد: موضوع جباری نیاز به زمان دارد تا تصمیم مناسبی  در مورد آن گرفته شود. نکونام هم به احتمال فراوان  با باشگاه تمدید خواهد کرد. ما بازیکنان خوبمان را حفظ می کنیم.
 
وی در مورد اینکه با جذب نیکبخت ریسک کرده است گفت: این ریسک نیست، معامله است و حتماً جواب می‌گیریم. برخی قدیمی‌ها می‌گفتند بعضی از بچه‌ها روزی دارند. این هم روزی بچه نیکبخت و توراهی‌اش است که انشالله قدمش خیر باشد.
 
قلعه نویی ادامه داد : جمعه به اوکراین می‌رویم و با تیم دینامو بازی می‌کنیم از دوستان خوبی مثل حدادیان،‌ کوروش گلستانه تشکر می‌کنم. سفیر محترم ایران هم در اوکراین یکسری کارها را انجام داده است. این اولین بار است که یک تیم ایرانی به چنین کشوری می‌رود.
برچسب ها: واحدی ، تیم ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار