مدیر کل روستایی و عشلایری استانداری تهران گفت : مدیریت موجود در مسیر حل مشکلات قدم برداشته است و استانداری تهران پاسخگوی نیاز های عشایر تا کنون بوده است و بحث مسکن روستایی برای عشایر هم در قالب برنامه های ما قرار دارد .

اردوخانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :حدود 100 روز در سال ییلاق و قشلاق عشایر را داریم که هم اکنون در این دوران قرار داریم استاندار تهران رئیس شورای عشایری هم هستند و تحول شگرفی در استان تهران ایجاد کرده است .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد : مدیریت موجود در مسیر حل مشکلات قدم برداشته است و استانداری تهران پاسخگوی نیاز های عشایر تا کنون بوده است و بحث مسکن روستایی برای عشایر هم در قالب برنامه های ما قرار دارد .

مدیر کل روستایی و عشلایری استانداری تهران در خاتمه اظهار داشت :در صنوات گذشته یک سری از ساخت و ساز های غیر مجاز در روستاها انجام شده است ما تا جایی که توانسته ایم در مناطق تفرجگاهی و گردشگری مانند جاجرود با توجه به افزایش ارزش افزوده در این مناطق مقابل زمین خواران و افرادی که قانون گریز هستند و در اراضی دولتی اقدام به ساخت و ساز های غیر مجاز می کنند برخورد کنیم /س.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.