رئيس جمهور منتخب با حضور در بيت حضرت آيت الله صافي گلپايگاني با وي ديدار و گفتگو کرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران؛  حجت‌الاسلام و المسلمين حسن روحاني رئيس جمهور منتخب با حضور در بيت حضرت آيت الله صافي گلپايگاني با وي ديدار و گفتگو کرد.


آیت الله صافی گلپایگانی در این دیدار با بیان اینکه دکتر روحانی در شرایطی سخت مسئولیت دولت را قبول کرده است، گفت که کشور با گرفتاری ها و تنگناهایی مواجه است اما امیدواریم دولت یازدهم با توفیقات الهی و عنایات امام زمان (عج) بتواند از این شرایط سخت عبور کند.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم نباید از برنامه‌های اعلام شده هیچ تنازلی داشته باشد، خواستار تلاش دولت آینده برای افزایش و تقویت اقتدار و عزت اسلام و مسلمانان شد.

آیت الله صافی گلپایگانی با آرزوی موفقیت برای دکتر روحانی و دولت یازدهم، اظهارداشت: امید داریم که دولت یازدهم براساس تدبیر و عقلانیت کارها را پیش می برد و برای تامین مقاصد مورد نظراسلام تلاش خواهد کرد تا انشاء الله رضایت الهی، خشنودی امام زمان (عج) فراهم و مطالبات مردم برآورده شود.

وی با اشاره به اوضاع حساس منطقه و مشکلات جهان اسلام بویژه شیعیان در کشورهای مختلف، گفت: امیدواریم دولت یازدهم با بهره گیری از عنایات الهی، تعامل و گفت وگو و درایت شما بتواند برای کمک به حل و فصل اوضاع در داخل و خارج از کشور قدم های محکم و بزرگی بردارد.

دکتر روحانی نیز با تشکر از آیت الله صافی گلپایگانی گفت که دولت یازدهم برای تحقق برنامه ها و اهداف خود وعبور از مشکلات و شرایط سخت کشور، نیازمند حمایت مردم، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید و حوزه های علمیه و علما است.

رئیس جمهور منتخب تاکید کرد: باید تلاش کنیم امید در دل های مردم گسترش یابد، نسل جوان به قرآن و معارف دینی بیش از پیش علاقه مند و وحدت میان مسلمانان جهان تقویت شود.

انتهاي پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار