رئيس سازمان تبليغات اسلامی كشور با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا ولی فقیه در دیگر کشورهای اسلامی شکل نگیرد، گفت: تمام دشمنی استکبار در زمان معاصر به این نقطه معطوف شده است و نمی خواهند که انقلاب اسلامی با قرائت امام به نقاط دیگر شیوع پیدا کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،
حجت‌الاسلام سيدمهدی خاموشی، رئيس سازمان تبليغات اسلامی كشور روز گذشته 12 تيرماه در دومين همايش طلايه داران هدايت كه با حضور مبلغان دينی اعزامی به شهرستان‌های خراسان‌رضوی در ماه رمضان در سالن اجتماعات سازمان تبليغات خراسان رضوی برگزار شد با بیان اینکه دشمن می خواهد اسلام را از بین ببرد، تصریح کرد: به این دلیل که تاثیر آن را مشاهده کرده، بنابر این اصل بقاء دین و اسلام را که همان ولایت فقیه است را هدف خود قرار داده است.

 

وی گفت: مردم به خاطر ارادت خاصی که نسبت به اهل بیت(ع) قائل هستند پرچم های آن ها را بر سر خانه خود نسب می کنند، در طول تاریخ انقلاب اسلامی این عشق به ولایت نتیجه بخش بوده است.

 

 حجت الاسلام خاموشی با اشاره به تشكيل ستاد ستاد ساماندهی شئونات مذهبی ادامه داد: اين ستاد پيشينه و ديرينه ذهنی در صحن شورای انقلاب فرهنگی داشته و در زمان مقتضی بحث های كارشناسی در شوراهای وابسته به انقلاب فرهنگی و شورای معين صورت گرفت و به شورای عالی آمده است، و همچنین باید دانست که تاکنون این ستاد برکات بسیار زیادی را برای کشور به همراه داشته است.

 

 

 وی ادامه داد: مسئولان خراسان رضوی گزارش و پيشنهادات خود را در خصوص اين ستاد به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال كنند و اين شورا همكاری لازم را با آنها خواهد داشت.

 

خاموشی با اشاره به انتخابات 24 خرداد ماه، گفت: این انتخابات نشان دهنده دموكراسی جمهوری اسلامی ايران بود.

 

 وی عنوان کرد: دشمنان تا اين زمان هم از حركت با ثبات نظام اسلامی مبهوت هستند، و دليل اين امر نيز به دليل وجود ولی فقيه بوده كه عامل حفظ و ثبات نظام اسلامی است و آنچه در اين ديار محقق شد برای دشمنان خوف ايجاد كرد و اكنون در جهان ولی فقيه عامل نمايش دموكراسی در نظام اسلامی است./س

 
برچسب ها: تلاش ، دشمن ، عدم ، شکل ، گیری ، ولایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.