ناصر
میقانی در گفتگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه
بازدیدها از 6 دفتر خدمات الکترونیک سطح منطقه به طور مستمر انجام میشود
گفت: گفتگو با ارباب رجوع نظارت بر اجرای صحیح وظایف دفاتر در معرض عموم
بودن دستورات و بخشنامهها تکریم ارباب رجوع و ... از مهمترین محورهای این
بازدیدها به شمار میآید و ضمن ابراز امیدواری از این که بازدیدها
میتواند روند رسیدگی به پروندههای شهرسازی را تسریع بخشیده و تخلفات
مربوط به ساخت و ساز را کاهش دهد به روند همکاری و رعایت قوانین و مقررات
مربوط به ساخت و ساز و شهرسازی از سوی شهروندان تاکید کرد.
شایان
ذکر است شفافسازی امور در جریان قرار گرفتن شهروندان از پروندههای
شهرسازی را تسریع بخشیده و تخلفات مربوط به ساخت و ساز راه کاهش دهد بر
روند همکاری و رعایت قوانین دستورات مربوط به ساخت و ساز و شهرسازی از سوی
شهروندان تاکید کرد.
شایان ذکر است، شفافسازی امور، در جریان
قرار گرفتن از پروندههای شهرسازی کاهش تخلفات و پاسخگویی بهتر برخی از
مزیتهای دفاتر خدمات الکترونیک در سطح منطقه 11 است./ز