در دولت دهم بسیاری از احکامی که در برنامه پنجم توسعه پیش بینی شده بود، در تحقق آن موفقیت چندانی نداشتیم ولی این به آن معنی نیست که ما تجارب مسئولین با تجربه در حوزه ی ICT کشور در دولت یازدهم را کنار بگذاریم.

حمیدرضا قمی، دبیر کل سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران  مبنی بر اینکه آیا از معاونین و مدیران دولت دهم که عملکرد موفقی در حوزه ی ICT داشته اند دعوت به عمل می آورید گفت: بله به نظر بنده به طور قطعی این مهم باید اتفاق بیافتد، به این علت که با وجود این که در دولت دهم سیاست مشخصی برای توسعه صنعت ICT وجود نداشت با این حال ما افراد بسیار صاحب صلاحیتی را داشتیم که با ابتکارات فردی موجب توسعه صنعت های ICT و IT شدند و ما در سازمان فناوری اطلاعات در تمام بخش های کشور شاهد این موضوع بودیم.

وی افزود: همچنین معاونین بسیار شایسته و موفقی در وزارت فناوری ارتباطات و اطلاعات بودند که در حوزه ICT فعالیت های شایان ذکری داشتند و در پیشرفت و راهبرد این صنعت همواره موفق بوده اند.
اما با این وجود در دولت دهم بسیاری از احکامی که در برنامه پنجم توسعه پیش بینی شده بود در تحقق آن ها موفقیت چندانی نداشتیم ولی این به آن معنی نیست که ما تجارب مسئولین با تجربه را در حوزه ی ICT کشور را در دولت یازدهم کنار بگذاریم./ح
برچسب ها: فاوا ، رایانه ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار