ورزشکار معلول 61 ساله مشهدی پس از سه شبانه روز پیاده روی و طی کردن 121 بار دور پارک ملت مشهد بدون وقفه رکوردی کم سابقه را به نام خود ثبت کرد.

غلامحسین رضایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بعد از یک برنامه ریزی منسجم و منظم 9 صبح روز شنبه استارت کار زده شد و پیاده روی خود را آغاز کردم و پس از سه شبانه روز و با طی کردن 121 بار دور پارک ملت مشهد معادل 382 کیلومتر این حرکت را به انجام رساندم که هدف اصلی من از انجام این امر این بود که  پیام معلولیت و کهولت سن، محدودیت نیست را به همه برسانند و سال گذشته این رکورد را افزایش دادم.

وی افزود: متأسفانه در این مدت تنها مسئولان معاونت فرهنگی منطقه یازده شهرداری مشهد همکاری خوبی با من داشتند ولی متأسفانه از اداره کل ورزش و جوانان و بهزیستی هیچ مسئولی حضور و همکاری نداشت و علی رغم اینکه رکورد من در دنیا بی نظیر است کمترین توجهی به آن نشد.

رضایی ادامه داد: به منظور برگزاری این برنامه به مدت یک سال تمرینات منظمی را دنبال کردم و حتی پیشنهاد چنین طرحی را به صورت سالانه و با حضور علاقمندان اعم از خانم ها، آقایان جوانان و سالمندان را ارائه داده ام.

وی خاطر نشان کرد: در سال 90، 100 دور اطراف پارک ملت را بدون وقفه پیاده روی کردم البته استارت این برنامه را از سال 87 زده بودم و در سال 91 نیز این تعداد را به 11 دور افزایش دادم و امسال توانستم 121 دور داشته باشم./آق
برچسب ها: ورشکار ، معلول ، پیاده روی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار