دومین محصول تولیدی کارخانه ان جی ال سیری تا 4 ماه دیگر صادر می شود .

به گزارش باشگاه خبرنگاران مجری طرح ان جی ال سیری با بیان اینکه نخستین محصول صادراتی کارخانه ان جی ال سیری (50 هزار بشکه میعانات گازی) خرداد امسال به مقصد پالایشگاه لاوان بارگیری شد گفت: ظرفیت سازی برای تولید روزانه 7 هزار و 500 بشکه پروپان به عنوان دومین محموله صادراتی در این کارخانه آغاز شده است .

ندیمی فرخ افزود: برای تولید محصول پروپان دو مخزن دو جداره ساخته شده و سرمایش آن تا منهای 60 درجه سانتیگراد انجام شده است .

وی تصریح کرد: برای ذخیره سازی پروپان نیز یک مخزن ٢٢ هزار و ٥٠٠ مترمکعبی در نظر گرفته شده است و زمانی که ارتفاع و ظرفیت این محصولات به میزان مشخصی برسد، صادرات آن آغاز می شود .
مجری طرح ان جی ال سیری با بیان این که نخستین بار در کشور پنتان در یک طرح ان جی ال تولید می شود، افزود: مراحل آماده سازی تولید محصول پنتان در سیری در دست اجرا است و به زودی ذخیره سازی این محصول نیز آغاز می شود.

از طرح ان جی ال سیری به عنوان، نخستین طرح ان جی ال شرکت نفت فلات قاره با هدف جمع آوری گازهای همراه و خاموش شدن مشعل های تاسیسات تولیدی ، بهمن پارسال با ظرفیت ١٤٣ میلیون فوت مکعب بهره برداری شد./س

برچسب ها: محصول ، سیری ، دومین ، کارخانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.