"شهين تسليمي" گفت: در سريال "مادرانه" به عنوان مادري حساس نگران فرزندم هستم.

"شهين تسليمي" بازيگر سريال "مادرانه" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران در خصوص نقش خود گفت: من در اين سريال نقش مادر "عباس غزالي" فرزاد را بازي مي‌كنم "فرزاد" پسري است كه با يك دختر معتاد رابطه دارد و به او علاقه‌مند مي‌شوم.



وي افزود: اين مادر با سيلي صورت خود را سرخ نگه مي‌دارد و خيلي مراقب فرزندش است ولي بدليل وعده‌هايي كه دختر معتاد به پسرش داده نمي‌تواند از عهده‌ي فرزندش بربيايد.
وي در خصوص تفاوت نقش خود در اين مجموعه با ساير كارهايش اظهار داشت: در "مادرانه" نقش متفاوتي با ساير كارهايم را بازي مي‌كنم چون در اينجا نقش مادري را ايفا مي‌كنم كه بسيار به فرزندش حساس است و نمي‌خواهد كه او از راه حرام درآمد كسب كند.
"تسليمي" در خصوص ويژگي‌هاي كار در سريالهاي ماه مبارك رمضان عنوان كرد: مردم سريالهاي ماه مبارك رمضان را بيشتر دنبال مي‌كنند و بازيگران علاقه‌مند به بازي در مجموعه‌‌هخاي مناسب در اين ماه هستند چرا كه با اين سريال‌ها ديده و شتاخته مي‌شوند.
وي در پايان خاطر نشان كرد: اميدوارم با نويسندگي "سعيد‌نعمت‌الله" و كارگرداني "جواد افشار" و وجود بازيگران خوب اين سريال موفق عمل كند و مورد‌پسند مخاطبان واقع شود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار