رقابتهای انفرادی مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا با کارنامه ای نه چندان قابل قبول برای کاروان ایران به نیمه راه رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در ادامه نتایج ضعیف کاروان 7 نفره تنیس روی میز ایران در رقابتهاب قهرمانی آسیا 2013 کره جنوبی، رقابتها در بخش انفرادی پیگیری شد و به جز مریم صامت و نوشاد عالمیان سایر نمایندگان کشورمان وداعی تلخ با رقابتهای پوسان داشتند.
 
در رقابت های انفرادی و در بخش زنان، نداشهسواری و محجوبه عمرانی در اولین دیدار خود شکست را پذیرفتند و زودهنگام از دور رقابتها کنار رفتند تنها مریم صامت بود که بعد از  استراحت در دور اول، در دور دوم با پیروزی 4 بر صفر مقابل حریف قطری خود را به دور دور سوم رساند. رقیب بعدی صامت منگ چن نفر هشتم رنکینگ جهان از چین است.
 
براساس این گزارش، در پیکارهای انفرادی در بخش مردان تنها نوشاد عالمیان موفق شد در جدول باقی بماند. وی در دور نخست استراحت کرد و در دور دوم به راحتی با نتیجه 4 بر صفر حریفی از قزاقستان را از پیش رو برداشت. حریف بعدی نوشاد در دور سوم  (وونگ چونگ تینگ ) از کره جنوبی با رنکینگ 182 است.
 
از بین دیگر نمایندگان ایران، نیما عالمیان 4 بر صفر مغلوب چین تایپه شد، حمیدرضا طاهرخانی نیز با قبول شکست برابر رقیبی از هند از دور مسابقات حذف شد.
 
محمدرضا اخلاق پسند کاپیتان تیم ایران نیز مقابل بازیکنی از چین تایپه و دارای رنکینگ 528 نتیجه را واگذار کرد تا تنها نوشاد و صامت از کاروان7 نفره  ایران باقی بمانند./آق
 
برچسب ها: تنیس ، عالمیان ، صامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار