مدیرعامل باشگاه صبای‌ قم گفت: تمرینات تیم همچنان زیر نظر سرمربی‌ تیم ادامه دارد و چند بازی تدارکاتی‌ را در برنامه‌هایمان خواهیم داشت.

محمدرضا کشوری‌فر مدیرعامل باشگاه صبای‌ قم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تمرینات تیم هم چنان زیر‌نظر سرمربی‌ تیم در دو نوبت صبح و بعد‌ازظهر ادامه داد و روز گذشته یک بازی تدارکاتی‌ به منظور آمادگی هر چه بیشتر بازیکنان با تیم جوانان انجام دادیم که با نتیجه‌ مساوی دو بر دو به پایان رسید.

وی در خصوص انجام بازی‌های تدارکاتی‌ دیگر نیز اظهار کرد: هفته آینده یک بازی دوستانه با فولاد خوزستان و سه شنبه بازی دیگری با استقلال صنعتی خواهیم داشت تا بازیکنان به هماهنگی نسبی برسند و در شرایط بازی قرار گیرند.

وی در خصوص وضعیت نقل و انتقالات این تیم بیان کرد: در حال حاضر بازیکن جدیدی را جذب کرده‌ایم و هزینه‌ای هم برای بازیکنان خارجی که کیفیت بالایی هم ندارند نخواهیم کرد.

کشوری‌فر در خصوص اینکه آیا صبای‌ قم جزء باشگاه‌های بدهکار است یا خیر بیان کرد: سیزده باشگاه جزء باشگاه‌های بدهکاری هستند که باید تعلیق شوند  و صبا هم جزء یکی در همین تیم‌ها است ولی ما ان‌قدر بدهی نداریم که اگر بخواهند این حکم را اجرایی کنند ما تعلیق شویم./آق
برچسب ها: کشوری فر ، فولاد ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار