مربی اسبق تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان باید روز شنبه به مصاف تیم ملی آرژانتین برود.

محمود افشار دوست ، مربی اسبق تیم ملی والیبال نوجوانان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: راهیابی والیبال نوجوانان ایران به جمع هشت تیم برتر جهان یک اتفاق بزرگ و خوب است و من این اتفاق را به تمامی مردم ایران و والیبال دوستان تبریک می گویم. چون تاکنون که هنوز به مراحل پایانی رقابت ها فرصت باقی مانده ما با صعود 2 پله ای مواجه هستیم.

وی تصریح کرد: تیم های ملی والیبال آرژانتین در رده های سنی نوجوانان و جوانان در تمامی دوران حضور در مسابقات جهانی جزو تیمهای مدعی و قدرتمند محسوب می شدند ، به طور کلی باید گفت که آرژانتینی ها به دنبال پشتوانه سازی برای والیبال خود هستند.

وی گفت: نوجوانان ملی پوش آرژانتین در طول مسابقات جهانی در سالهای اخیر جزو سه تیم برتر جهان محسوب می شدند و ما در این دیدار کار سختی مقابل آنها در پیش داریم.

وی تصریح کرد: گذشته از آنکه بدانیم آرژانتین چگونه تیمی است باید بدانیم که نوجوانان ملی پوش ایرانی تاکنون چقدر کار کرده اندو به چه اندازه از نظر فنی به رشد تاکتیکی رسیده اند.

دبیر فدراسیون والیبال تصریح کرد: تیم ما در اجرای تاکتیک ها و وضعیت دفاعی بسیار رشد کرده است در مقابل بازیکنان تیم آرژانتین قواعد و تکنیک های والیبال را به صورت اصولی و حرفه ای اجرا می کنند بازی آنها از سرعت بالایی برخوردار است به هیچ عنوان نباید آنها را دست کم گرفتند.

افشار دوست در خصوص برگزاری مسابقات به صورت پلی آف اظهار داشت: اجرای مرحله حذفی در طول مسابقات قهرمانی جهان یکی از قوانین مسابقات محسوب می شود که برای تمام تیمها صدق می کند. این روش اجرای بازیها هیجان و زیبایی مسابقات را دوبرابر می کند.

امیدوارم در روزهای آینده ، از مکزیک خبرهای خوب و خوشحال کننده ای دریافت کنیم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار