امام جمعه بروجرد گفت: تاثیر مثبت رسانه های برون مرزی ایران اسلامی بر افکار عمومی جهان موجب اقدام غیرقانونی کشورهای غربی در حذف شبکه های ماهواره ای کشور شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران لرستان حجت الاسلام ترابی در خطبه های نماز جمعه این هفته بروجرد افزود: در یک دهه گذشته به همین دلیل ما شاهد قطع مکرر شبکه های ماهواره ای ایران اسلامی از سوی دولت های غربی که مدعی آزادی رسانه هستند، بوده ایم.
وی اظهار داشت: واقعیت این است که صهیونیست ها با هدف تحریف حقایق و القا تفکرات پوچ خود بر ملتها از طریق سلطه رسانه ای، مانع از انتشار پیام الهی انقلاب اسلامی ایران می شوند.

وی گفت: افشاگری رسانه های برون مرزی ایران اسلامی در انعکاس واقعیت های جهان و سیاست های دروغین استکبار جهانی، عامل اصلی این اقدام غربی ها و دولت آمریکا است.

امام جمعه بروجرد گفت: افزایش مخاطبان شبکه های ماهواره ای ایران اسلامی و تاثیر آنان بر قیام های مردمی علیه صهیونیست ها و انعکاس اخبار بیداری اسلامی از دلایل مهم حذف این شبکه ها بوده است.

حجت الاسلام ترابی در ادامه سخنان خود با اشاره به اوضاع کشور مصر، گفت: ورود ارتش مصر به بحران داخلی این کشور، شرایط را بسیار مبهم کرده است.

وی افزود: اخوان المسلمین و دولت مرسی نیز نتوانست بیش از یکسال حکومت بر مصر را حفظ کند و اهداف انقلاب مردم مصر در حقیقت به انحراف کشیده شده است.

به گفته وی، یکی از دلایل اصلی سقوط دولت مرسی برآورده نشدن انتظارات مردم مصر در مقابله با سیاست های رژیم صهیونیستی و آمریکا است.

امام جمعه بروجرد در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان در نزد خداوند متعال و مومنین و مومنات از حرمت بالایی برخوردار است./س

برچسب ها: مقبولیت ، مثبت ، ماهواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.