سیستان و بلوچستان/

اجرای طرح «سی،‌بی،‌آر» اولویت برنامه‌های ادارات بهزیستی سیستان

معاون توانبخشی بهزیستی سیستان و بلوچستان گفت: در سال‌جاری باید اجرای طرح «سی،‌بی،‌آر» در اولویت برنامه‌های روسای شهرستان‌ها قرار گیرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران زهرا بامری اظهار داشت: سال گذشته، سازمان بهزیستی استان رتبه سوم را از نظر اقدامات مناسب‌سازی کسب کرده‌ است.

وی افزود: برگزاری همایش علمی در نیمه دوم سال‌جاری، تاکید بر کیفیت در خرید وسایل توانبخشی، گسترش برنامه‌های «سی‌،بی،‌آر» در تمام شهرستان‌ها با تاکید بر شهرهای تازه تاسیس از جمله برنامه‌های این معاونت در سال‌جاری است.

این مسئول پیگیری و اجرای امور مناسب‌سازی در معابر و اماکن عمومی و ادارات دولتی به ویژه ساختمان‌های این اداره‌کل در تمام شهرستان‌ها، مستندسازی تمام فعالیت‌ها با تاکید بر برش‌های استانی، پایش تمام پرونده‌های لیست شده در بانک‌های جامع تا پایان تیرماه و انتخاب کارشناس، مسئول توانبخشی و شهرستان نمونه را از دیگر برنامه‌های قابل اجرا در آینده عنوان کرد.

بامری با بیان اینکه اجرای طرح «سی‌،بی،‌آر» بیشترین امتیاز را برای انتخاب شهرستان نمونه دارد بیان کرد: اجرای این طرح امسال در اولویت برنامه‌های روسای شهرستان‌ها باشد.
برچسب ها: سیستان ، سی بی آر ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.