مردم مازندران بیش از80 میلیارد ریالی برای بازسازی قبور و اماکن زیارتی عتبات عالیات در کشور عراق از سال 83 تاکنون خبر داد.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: این کمک ها شامل ارسال نذورات مردمی و اعزام گروه های کارگری و تخصصی بوده که پس از تشکیل هیات امنای بازسازی عتبات عالیات در شهرهای مازندران ، به کشور عراق صورت گرفت.

اصغری به مشارکت مازندرانی ها در ساخت صحن مطهر حضرت زهرا (س) درنجف اشرف اشاره کرد و افزود: کل مجموعه صحن مطهر 220 هزار مترمربع است که حدود یکصد هزار مترمربع اختصاص به صحن زیارتی و 120 هزارمتر مربع مربوط به قسمت اداری است که سهم مازندران یک هزار متربع درنظر گرفته شده است.

وی، تأمین منابع هزینه های بازسازی عتبات عالیات را از محل جمع آوری وجوهات و نذورات مردمی دانست و تصریح کرد: صحن حضرت زهرا (س) در سه طبقه در بخش های موزه، کتابخانه، اداری واطلاع رسانی، مهمانسرا، سرویس های بهداشتی و وضوخانه، پارکینگ اختصاصی و قدمگاه سجادیه ساخته می شود.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران در مورد مشارکت مازندران در ساخت و بازسازی دیگر اماکن زیارتی عتبات و عالیات کشور عراق نیز گفت: چهار ورودی حرم امام حسین (ع ) از قبیل خرید سنگ و نصب پله توسط مردم مازندران صورت گرفته است.

اصغری ازمردم مازندران خواست کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به ستادهای عتبات عالیات شهرستانها در فرمانداریها و یا شماره حساب 1025 بانک ملی سیبا و شماره حساب 49/7878بانک سپه مرکزی ساری واربز کنند./س
برچسب ها: بازسازی ، عتبات ، عالیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.