تالار محصولات کشاورزی در اولين روز كاري اين هفته ي خود شاهد عرضه 15 تن پنبه محلوج است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران،شنبه 15 تيرماه  در این روز و در تالار محصولات کشاورزی، 5 تن پنبه محلوج 1 سفید فارس با قیمت پایه 61 هزار و 500 ریال در هر کیلو روی تابلوی عرضه می رود. همچنین، 5 تن دیگر از پنبه محلوج 1 سفید فارس با قیمت پایه 63 هزار ریال در هر کیلو عرضه را تجربه می کند.

در این روز علاوه بر پنبه محلوج 1 سفید، 5 تن پنبه محلوج 2 سفید فارس با قیمت پایه 60 هزار ریال در هر کیلو عرضه می شود.

این گزارش حاکی است، در این روز و در تالار صادراتی،  شرکت پالایش نفت شازند اراک، با 10 هزار تن گوگرد گرانوله به قیمت پایه 65 دلار در هر تن در تالار معاملات حاضر می شود.

علاوه بر این، 2 هزار تن قیر 6070 شرکت توسعه کروس انرژی با قیمت پایه 630 دلار در هر تن برای صادرات به بازارهای جهانی راهی تالار معاملات می شود.این شرکت همچنین، یکهزار تن دیگر قیر 6070 را با قیمت پایه 549 دلار در هر تن عرضه می کند.

شایان ذکراست، تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی شاهد عرضه 19 هزار تن انواع قیر شرکت  نفت جی است. آمونیاک از دیگر محصولاتی است که با حجم 900 تن توسط مجتمع های پتروشیمی خراسان و کرمانشاه عرضه می شود. مجتمع پتروشیمی تندگویان نیز 600 تن پلی اتیلن ترفتالات آمورف، 200 تن  پلی اتیلن ترفتالات LUMP1 و 100 تن پلی اتیلن ترفتالات LUMP2 را روی تابلوی عرضه می برد.

 از دیگر محصولاتی که عرضه را در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی عرضه می کنند می توان به 500 تن اسید سولفوریک شرکت صنایع ملی مس ایران و 400 تن مایعات گازی مجتمع پتروشیمی رازی اشاره کرد.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار