چهل و نهمين جشنواره منطقه اي انجمن سينماي جوان كشور با عنوان بام ايران با معرفي نفرات برتر در شهركرد به كار خود پايان داد.

هيات داوران در بخش عكس، مجموعه رقص چكه اثر علي اكبر محمدزاده مقدم از گناباد، نسل و نگاه، اثر مصطفي غلام نژاد از خوزستان و گذر، اثر محمد حميدي از اورميه را حائز عنوان برتر دانست.
در اين بخش سميه حيدري، عكاس جوان شهركردي، لوح تقدير هيات داوران را به خود اختصاص داد.
هيات داوران در بخش فيلمنامه نيز عروسي، نوشته هاله ابراهيمي از كرمان، ناهدا و رمضان، نوشته ياسين خوش آمد زهي از چابهار را حائز رتبه هاي برتر دانست.
لوح تقدير هيات داوران در اين بخش به محسن باقري دستگردي فيلمنامه نويس و كارگردان چهارمحال و بختياري رسيد.
در بخش فيلم چهل و نهمين جشنواره انجمن سينماي جوانان ايران نيز لوح تقدير هيات داوران در بخش تحقيق و پژوهش به مهدي بخشي مقدم براي فيلم اسب چوبي از سبزوار، در بخش فيلمنامه به بهزاد آزادي، براي فيلم داستاني ادريس از شاهين دژ و رضا جمالي براي فيلم بازتاب از اردبيل اهدا شد.
همچنين در بخش تصويربرداري لوح تقدير داوران به بهروز بادروج براي فيلم مستند سه چنگ خاك از زاهدان اهدا شد.
لوح تقدير هيات داوران براي بهترين تهيه كننده به دفتر سينماي جوانان اردبيل، بهترين فيلم داستاني به مصطفي ستاري براي فيلم صندلي سياه از مشهد و پيمان عباس زاده براي فيلم ۱۰:۱۰ از اروميه، عادل تبريزي و ايران انتظام براي بهترين توليد دفاتر انجمن از مشهد اهدا شد.
هيات داوران در اين جشنواره از فرزاد زماني شورابي و فرهاد زماني شورابي به خاطره استفاده از فناوري هاي جديد در فيلم بازگشت، از شهركرد تقدير كرد.
لوح تقدير هيات داوران در بخش بهترين كارگردان پويانمايي به زينب قرباني براي فيلم قارقا از اردبيل، در بخش كارگرداني مستند به حسين ريگي لادز براي فيلم سلام آقاي بل از زاهدان، در بخش بهترين كارگرداني فيلم تجربي به قادر فريور براي فيلم عيان از تبريز و در بخش استعداد جوان به مرتضي نژادي براي فيلم قورشاق از اردبيل اهدا شد.
هيات داوران لوح تقدير خود در بخش تدوين را به سيد غلامرضا نعمت پور از لرستان، براي فيلم براي گونگادين بهشت نيست، در بخش صدا به حسن قورچيان براي فيلم ساچمه از ادربيل و بهترين كارگرداني فيلم داستاني به يوسف يزداني براي فيلم يك لحظه ديرتر از ادبيل اهدا كرد.
هيات داوران تنديس بهترين تحقيق و پژوهش را به غلامرضا نعمت پور از خرم آباد با فيلم براي گونگاودين بهشت نيست، تنديس بهترين تصوير برداري را به عبدالحسين رضواني براي فيلم گفت وگوي منتشر نشده ژاله، از بندرعباس، تنديس بهترين تدوين را به عماد خدابخش براي فيلم من قديمي هستم، از مشهد و تنديس بهترين صدا را به حسن شبانكاره براي فيلم يك لحظه ديرتر از اردبيل اهدا کرد.
تنديس هاي بهترين كارگرداني فيلم داستاني به مرتضي نيك نهاد براي فيلم گفت وگوي منتشر نشده ژاله از بندرعباس ،بهترين كارگرداني پويانمايي به پيمان جهانفر براي شكار نور از ميانه، بهترين كارگرداني مستند به ياسر خير براي فيلم سه چنگ خاك از زاهدان، بهترين كارگرداني فيلم تجربي به حسين شايقي براي فيلم مي فلاي از تبريز، بهترين استعداد جوان به احسان شعبانيان براي فيلم روز تولد از كرمان اهدا شد.
هيات داوران تنديس بهترين تهيه كنندگي را به عبدالحسين رضواني براي فيلم گفت وگوي منتشر نشده ژاله از بندرعباس و بهترين فيلم توليد شده دفتر انجمن را به هايد مرادي براي فيلم لچك از اردبيل اهدا كرد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.