سیمای كردی شبکه سحر در برنامه این هفته "ما و شما"، میزبان لیلا بلوکات بازیگر مجموعه تلویزیونی "سایه روشن" خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، لیلا بلوکات در "سایه روشن" که اولین تجربه تلویزیونی آرش معیریان کارگردان باتجربه سینماست، نقش زن جوانی به نام "آتوسا" را ایفا کرده است. "آتوسا" دختری از یک خانواده متوسط است که با پسری پولدار ازدواج کرده است. او دختر مغرور و خودبینی است که همواره با یک سری عقده های درونی درگیر است.
مخاطبان کردزبان شبکه سحر پیش از این نیز در سال 1389 شاهد نقش آفرینی لیلا بلوکات در نقش "نفری تی تی" در سریال تلویزیونی "یوسف پیامبر" بودند که به زبان کردی روی آنتن شبکه سحر رفت.
"ما و شما" یکشنبه 16 تیر ماه ساعت 22:00 به وقت تهران به صورت زنده روی آنتن سیمای کردی می رود.
این برنامه به مدت 40 دقیقه علاوه بر گفت و گوی مجری با میهمان، شامل بخش هایی از جمله گزارش مردمی از اربيل و سليمانيه عراق در مورد برنامه های سيمای كردی، گزارش پشت صحنه توليد و دوبله برنامه ها و نمایش بخش هایی از حضور بازيگر در مجموعه تلويزيونی مربوطه است.
مصطفی سیفی تهیه کنندگی و آزاد ابراهيمي اجرای برنامه "ما و شما" را بر عهده دارند و محمد محمدی و مصطفی قوامی (دستيار تهيه) و يحيی امينی (گزارشگر)   و حمید فرزانه و فضل الله آقایی(تصویربردار)  و سایر عوامل تهيه این برنامه هستند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار