عضو انجمن حامیان شوشتر گفت: باندبازی و قومیت‌گرایی در شورای چهارم شوشتر تعطیل باشد و تنها برای خدمت کردن به مردم باید تلاش کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، علی صحرایی پیش از ظهر امروز در نشستی مشترک با تعدادی از اعضای شورای منتخب در انتخابات شورای شهر شوشتر اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر در دوره جدید برای خدمت به مردم پای پیش بگذارند و تنها در این راستا تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه در شورای سوم چنین مسئله‌ای را شاهد نبودیم، افزود: در شورای سوم شاهد بودیم که برخی در شورای اسلامی شهر تیم‌بندی و باندبازی می‌کردند و این مهم در تصمیم‌گیری شورای اسلامی شهر کاملا مشهود بود.

عضو انجمن حامیان شوشتر با اشاره به اینکه در شورای چهارم باید چنین اتفاقاتی به حداقل و صفر برسد، گفت: در شرایط کنونی برای خدمت کردن و پیگیری مسائل شهری انجمن حامیان شوشتر در کنار شما قرار دارد ولی در صورتی که به مرحله باندبازی و قومیت‌گرایی و یا توصیه‌پذیری از فرد و یا باندخاصی روی آورید انجمن برای مطالبه خواست مردم در مقابل شما خواهد ایستاد.

*برنامه محوری بهترین روش است

صحرایی با توصیه به اعضای شورای جدید شهر به برنامه محوری تصریح کرد: بهترین روش آن است که اعضای شورای اسلامی شهر شوشتر بر اساس برنامه‌های مدون فعالیت کنند و در این راستا باید سند‌های چشم‌انداز کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خود را تنظیم کنند.

عضو انجمن حامیان شوشتر با اشاره به اینکه فعالیت بر اساس برنامه شورای شهر را از روزمرگی باز می‌دارد، خاطرنشان کرد: باید کوشید تا بر اساس برنامه‌های مدون تلاش کرد تا گامی در توسعه و عمران شهری به جلو برداریم.

صحرایی بیان کرد: شوشتر توانمندی‌های زیادی برای توسعه دارد و به این دلیل باید کوشید تا این توانمندی‌ها را بر اساس فعالیت‌های کارشناسی و برنامه محور شکوفا کرد.

*توجه ویژه به گردشگری

عضو انجمن حامیان شوشتر گفت: گردشگری یکی از جمله مسائلی است که تاکنون در شوشتر به آن توجه خاصی نشده است و باید کوشید تا در این راستا قدم‌هایی برداشته شود.

وی افزود: در عرصه گردشگری هر چند قدم‌هایی کوتاه و لرزان برداشته شده است ولی باید تلاش کرد تا در این عرصه فعالیتی جدی صورت پذیرد تا بخشی از توسعه شهر شوشتر بر دوش این صنعت قرار گیرد.
برچسب ها: خوزستان ، شوشتر ، باندبازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.