معاون پارلماني وزير دادگستري گفت: لايحه حمايت از بزه‌ديدگان به منظور كمك به قربانيان جرائم در نظر گرفته شده كه نيازمند كمك فوري هستند.

"عبدالعلي ميرکوهي" در گفتگو با  خبرنگار حقوقي_ قضائي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آخرين وضعيت لايحه حمايت از بزهکاران اظهار داشت: اين لايحه به تصويب كمسيون لوايح دولت رسيده و در هيئت محترم وزيران در دست بررسي است.

معاون پارلماني وزير دادگستري با تاکيد بر اهميت و ضرورت  لايحه حمايت از بزه‌ديدگان، ادامه داد: خوشبختانه به دليل اهميت موضوع اين لايحه، نظر دولت، مجلس و قوه قضاييه در جهت تصويب آن مثبت و موافق است.

ميرکوهي تصريح كرد: اين وظيفه به عهده وزارت دادگستري محول شده تا با تشكيل كارگروه‌ها به افرادي كه ازسوي مراجع قضايي معرفي مي‌شوند، كمك شود.

وي در ادامه افزود: با تصويب لايحه حمايت از بزه‌ديدگان، افرادي كه زيان‌ وارده به آنها جبران نشده و شديدا نيازمند كمك هستند، بخشي از خسارتشان جبران خواهد شد.

معاون پارلماني وزير دادگستري با اشاره به بودجه اختصاص يافته به لايحه حمايت از بزه‌ديدگان در پايان خاطرنشان کرد: بودجه و اعتبار اختصاص يافته به اين مهم، بسيار محدود است، بتابراين اميد است با تصويب اين لايحه و تامين بودجه مناسب، اين تكليف شرعي و اجتماعي با جديت بيشتري ادامه يابد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: لایحه ، بزهکاران ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار