مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر همدان گفت: سازمان جوانان هلال احمر مبدأ ورودی جوانان به عرصه امداد و نجات است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان همدان، حمزه عبدکوند، فرماندار اسدآباد از پایگاه امدادی گردنه اسدآباد که محل برگزاری دومین دوره آموزش تئوری و عملی کارورزی امداد جوانان است بازدید کرد.

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر همدان درباره برگزاری این دوره گفت: این دومین دوره کارورزی امداد جوانان هلال احمر استان است که با شعار آموزش، آمادگی و توانمندی به صورت استانی و به میزبانی جمعیت هلال احمر اسدآباد در پایگاه امدادی این جمعیت در حال برگزاری است.

مقصود شعبانی، سازمان جوانان هلال احمر را مبدأ ورودی جوانان به عرصه امداد و نجات و در راستای پیشبرد اهداف این جمعیت اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: این دوره کارورزی با تأکید بر گسترش خدمات امدادی و برای انتقال تجربیات امدادگران سازمان امداد و نجات به اعضای جوان و در راستای طرح اوقات فراغت جوانان برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر همدان درباره بازدید فرماندار اسدآباد از این دوره افزود: با توجه به استانی بودن و اهمیت دوره، فرماندار شهرستان اسدآباد به دعوت محمدرضا کشکولی رئیس هلال احمراسدآباد، بخشدار مرکزی و تنی چند از رؤسای سازمان‌های این شهر از دوره مذکور بازدید کرده و ضمن مثمر ثمر خواندن این دوره‌، از جوانان خواست از آنچه که می‌آموزند در راستای نجات مردم و حفظ جان خود و دیگر انسان‌ها به کار گیرند تا موجبات رضایت خداوند متعال و خلق خدا را فراهم سازند.

وی پیشرفت آموزش‌های امدادی و پیشگیری از وقوع حوادث، ارائه خدمات امدادی مناسب و کاهش آمار حوادث و سوانح را از اهمیت برگزاری این دوره اعلام کرد و یادآور شد: تحقق خواسته‌های علمی ـ امدادی اعضا، یادگیری و ارتقای مهارت، ایجاد روحیه نشاط و شادابی، آشنایی جوانان با فعالیت‌های امدادی و پرکردن اوقات فراقت جوانان را از دلایل برگزاری دوره‌های هلال احمر استان در ایام تابستان ذکر کرد.

در دوره فوق‌الذکر تعداد 66 امدادگرجوان با سنین 18 تا 29 سال از سراسر استان همدان از کانون‌های مختلف طلاب، دانشجویی، دانش‌آموزی و روستایی شرکت کرده که بعد از گذراندن کلاس‌های تئوری و عملی لازم در پایان دوره گواهینامه مربوطه را دریافت خواهند کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.