نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: تحريم علمی ايران نشان از اوج دشمنی غرب با ملت ما دارد زيرا اين موضوع ارتباطی به مباحث هسته‌ای و نظامی ندارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، آيت‌الله عباسعلی سليمانی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: تحريم علمی ايران نشان از اوج دشمنی غرب با ملت ما دارد زيرا اين موضوع ارتباطی به مباحث هسته‌ای و نظامی ندارد.

امام جمعه زاهدان بیان كرد: دشمنی غرب با ملت ما پايان ندارد، طرح مباحثی همچون انرژی هسته‌ای دست‌آويز غرب برای تحت فشار قرار دادن كشورمان است، اگر ادعای آن‌ها درست باشد تحريم را به مباحث علمی و پزشكی تعميم نمی‌دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: صحبت از تحريم وزارت علوم ايران در ادامه تحريم‌های پزشكی كه پيش از اين صورت گرفت اوج عناد و كينه غرب را نشان داده و ثابت می‌كند آن‌ها حتی به بيماران، دانشجويان و دانش‌آموزان ما نيز رحم نمی‌كنند.

وی همچنين اظهار كرد: پيشرفت روزافزون مراكز علمی و دانشگاه‌های ما باعث ناراحتی دشمنان شده است و چون چشم ديدن آن را ندارند در صدد تحريم وزارت علوم، تحقيقات و فناوری هستند.

آيت الله سليمانی همچنين با اشاره به فرا رسيدن ماه مبارك رمضان به عنوان ماه عبادت و بندگی خدا، گفت: رمضان تنظيم اصولی عبد با خالق است و بايد در اين ماه عبادات و فرايض بيشتری ادا شود/س

برچسب ها: تحریم ، علمی ، ایران ، اوج ، دشمنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.