ملی پوش آلپاین باشگاه مس آذربایجان گفت: علیرغم پیگیری های فدراسیون برای دریافت مبلغ قراردادمان هنوز هیچ نتیجه ای نگرفته ایم و این کار را برایمان سخت کرده است.

مرجان کلهر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: هر سال در ابتدای فصل با باشگاهی قرارداد می بندیم و فصل گذشته هم با باشگاه مس آذربایجان قرارداد بستیم که به غیر از من 5 اسکی باز دیگر نیز به این تیم پیوستند قرار بود کمتر از نصف قراردادمان یعنی 40 درصد آن را در ابتدای کار به ما بدهند و بقیه قرارداد را نیز در دو قسط 30 درصد پرداخت کنند اما متاسفانه در حال حاضر سه ماه از زمستان می گذرد اما هیچ خبری از مبلغ قرارداد ما نیست.

اسکی باز تیم مس آذربایجان تاکید کرد: از کل مبلغ قراردادمان حتی یک هزار تومانی نیز دریافت نکرده ایم و هر بار که در خصوص قراردادمان پیگیری می کنیم وعده فردا را به ما می دهند.

کلهر تاکید کرد: طبیعی است که هر ورزشکار مشکلاتی دارد و به خصوص در ورزش اسکی که بسیار گران است و با توجه به قیمت بالای ارز ما حتماً باید مبلغ قراردادمان را بگیریم تا بتوانیم بخشی از هزینه های مربوطه را پرداخت کنیم.

اسکی باز تیم مس آذربایجان عنوان کرد: ما هر سال به سه چهار جفت لوازم اسکی نیاز داریم و حداقل باید بخشی از هزینه خرید این لوازم توسط باشگاه ها تامین شود.

کلهر تاکید کرد: مبلغ قرارداد ما با توجه به لوازم گران اسکی مبلغ ناچیزی است و در مقایسه با سایر رشته ها هم چیزی نیست اما مسئولان باشگاه در پرداخت همین میزان نیز بدقولی می کنند.

وی اظهار کرد: حتی از طریق فدراسیون اسکی هم این مسئله را پیگیری کردیم اما هیچ نتیجه ای نداد.

کلهر در پایان خاطر نشان کرد: اسکی تمام زمان روزمره خود را به خود اختصاص داده و هیچ شغل دیگری نیز نداریم و امیدوارم مسئولان باشگاه مس آذربایجان هر چه سریع تر مبلغ قرارداد اسکی بازانش را پرداخت کند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار