سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: پروژه 134 واحدی فاز اول مسکن مهر این شهرستان در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع هم اکنون با 98 درصد پیشرفت فیزیکی در حال آماده شدن است.

یاور محمدی گفت: در این فاز 67 قطعه زمین رایگان نیز به 134 نفر واگذار شده و به هر یک 200 میلیون ریال تسهیلات نیز اختصاص یافته تا در هر قطعه زمین اقدام به ساخت دو واحد مسکونی کنند.

وی گفت: فاز دوم پروژه مسکن مهر این شهرستان نیز در قالب پروژه 300 واحدی در زمینی به مساحت سه هکتار در حال ساخت است که اکنون 42 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین اضافه کرد: تاکنون از مجموع 300 نفر متقاضی این پروژه، 241 نفر مبالغ مربوطه را واریز کرده و فیش خود را تحویل داده اند که جمع مبلغ سهم آورده واریزی آنان 10 میلیارد و 689 میلیون ریال است.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه در 43 بلوک در حال اجراست و تاکنون اسکلت فلزی 20 بلوک آن شامل 152 واحد اجرا شده و برای 102 واحد از این تعداد نیز سقف زده شده است.

محمدی گفت: از مجموع 300 نفر متقاضی این پروژه، 57 نفر متقاضی معرفی شده تحت پوشش اداره بهزیستی قصرشیرین هستند که این اداره حمایتی برای 50 نفر از آنان کمک سهم آورده به مبلغ دو میلیارد و 115میلیون ریال از محل اعتبارات خود واریز کرده ضمن اینکه 13 نفر نیز از مددجویان کمیته امداد هستند که برای آنان نیز کمیته امداد 730 میلیون ریال واریز کرده است.

وی یادآور شد: فاز سوم مسکن مهر این شهرستان نیز بصورت واحدهای انفرادی در محله های چهارقاپی، زیبا شهر، نصرآباد و قصر جدید در حال اجراست که به افرادی که خود دارای زمین ملکی باشند تسهیلات بانکی اختصاص و با نظارت بنیاد مسکن نسبت به ساخت و ساز اقدام می کنند.

محمدی تاکید کرد: در پروژه مسکن مهر انفرادی تاکنون 435 نفر متقاضی ثبت نام کرده اند که از این تعداد 420 نفر تایید شده و برای آنها پروانه ساخت صادر شده که از این تعداد 386 نفر به بانک های عامل معرفی شده اند ضمن اینکه 253 نفر آنان موفق به دریافت پایان کار شدند.

شهرستان 25 هزار نفری قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه قرار دارد./س



برچسب ها: کرمانشاه ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.