اجرای نمایش "تمرد از حکم تیر مسجد گوهرشاد"، نوشته و کارگردانی علی مست علی، با حضور ایوب آقاخانی، پنجشنبه گذشته، 13 تیرماه، در تماشاخانه باران آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، داستان این نمایش، که نخستین اجرای عمومی مست علی در مقام کارگردان است، حکایت ماجرای عاشقانه و سیاسی یک سرهنگ ارتش رضاخانی است که پس از تمرد با سپری کردن 21 سال تبعید، به خانه باز می گردد.
مست علی درباره انتخاب این نمایش گفت: از کودکی آرزویم تئاتر بود و اینکه بتوانم بخشی از اتفاقات تاریخ معاصر ایران را در تئاتر نمایان کنم. نمایش "تمرد از حکم تیر مسجد گوهر شاد" را شاید بتوان رسیدن به این آرزو قلمداد کرد.
عوامل اجرایی نمایش "تمرد از حکم تیر مسجد گوهرشاد"، که به عنوان سومین اثر از زمان افتتاح تماشاخانه باران در این سالن اجرا می شود، عبارت اند از: مریم شجاع الدین تهیه کننده، شهاب مهربان، صبا کاظمی، الهام اخوان، مهران شجاع، بیتا عزیزاقلی، سپهر گودرزی، کامران حاج علی اکبر، محمدحسن فراهانی و نازنین بابایی بازیگر، مهسا خسرو فرشتی دستیار کارگردان و طراح لباس، ساناز حاجی آقایی منشی صحنه، ساناز قراملکی عکاس و آموزشگاه هنری باران(خیام وقار کاشانی) مجری طرح.
لازم به یادآوری است، این نمایش، که اجراهای خود را از 13 تیرماه آغاز کرده، تا نیمه مردادماه، هر روز غیر از شنبه ها ساعت 20:30 و به مدت 55 دقیقه روی صحنه می رود. علاقه مندان می توانند با مراجعه حضوری، بلیت نمایش را از گیشه و به قیمت 10 هزار تومان و تا پایان هفته جاری از طریق سایت tiwall با 50 درصد تخفیف تهیه کنند./ي2
برچسب ها: نمایش ، تماشاخانه ، باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.