نظام مهندسی ساختمان استان قم، برای دومین سال متوالی سازمان بر‌تر در رعایت مقررات ملی ساختمان شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور گفت: مقررات ملی ساختمان حدود 17 سال است که تصویب شده اما هنوز به طور کامل به مرحله اجرا در نیامده است و هنوز برخی آن را زیر سوال می‌برند و از این مقررات گله‌مند هستند.
سید مهدی هاشمی در ادامه افزود: برگزاری این همایش می‌تواند ضمن کمک به آسیب‌شناسی موضوع زمینه آشنایی بیشتر گروه‌های مختلف جامعه را نیز با مقررات ملی ساختمان فراهم کند.
شایان ذکر است این همایش به عنوان،پنجمین همایش مقررات ملی ساختمان با حضور رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی، مدیرکل مقررات ملی ساختمان، مدیران کل راه و شهرسازی کشور و روسای سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان استان‌ها در سالن آمفی تئا‌تر دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد،واز دستگاه‌های بر‌تر در زمینه رعایت مقررات ملی ساختمان تجلیل به عمل آمد.
بر اساس ارزیابی‌های به‌عمل آمده از سوی وزارت راه و شهرسازی،سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان استان‌های قزوین، گلستان، قم، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و کرمان و نیز ادارات کل راه و شهرسازی استان‌های قزوین، فارس، تهران، بوشهر، کرمان، سیستان و بلوچستان و آذربایجان شرقی به عنوان دستگاه‌های بر‌تر در رعایت مقررات ملی ساختمان معرفی شدند و لوح تقدیر و تندیس دریافت کردند.
در این همایش به رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم مهندس امین مقومی،لوح تقدیر و تندیس مقررات ملی ساختمان اهداشد،واز تلاش‌های به‌عمل آمده وی درراستای کسب رتبه بر‌تر رعایت مقررات ملی ساختمان قدردانی شد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.