اسکی باز باشگاه مس آذربایجان گفت: مسئولان باشگاه مس آذربایجان علاوه بر پرداختن قرارداد امسالم، 14 میلیون از قرارداد فصل گذشته ام را نیز پرداخت نکرده اند.

حسین ساوه شمشکی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: متأسفانه مسئولان باشگاه اسکی مس آذربایجان هنوز قراردادی که داشتیم را پرداخت نکرده اند و این در حالی است زمان قرارداد ما خردادماه تمام شد حتی از سال قبل هم 14 میلیون تومان طلب دارم که آن هم پرداخت نشد.

وی تصریح کرد: متأسفانه مسئولان بارها به ما قول پرداخت مبلغ قراردادمان را دادند ابتدا گفتند که اول دی ماه پولمان را می دهند سپس اول بهمن زمان پرداخت قرا دادمان اعلام شد شب عید وعده بعدی مسئولان بود که البته باز پرداخت نشد شنبه های متوالی نیز هم چنان ادامه داشت
ساوه شمشکی  بیان داشت:  باشگاه حتی خریدها و لوازمی که تهیه شد به اعتبار من خرید و حالا طلبکاران مردم پول هایشان را طلب می کنند و در آنجا نیز من بدهکارم.

وی ادامه داد: هر هفته می گویند شنبه آینده پولتان را می دهیم حتی چند هفته پیش از ما خواستند تا حسابی در بانک باز کنیم تا پولمان را در آن بریزند اما هیچ خبر ساز پول نبود.

وی افزود: امسال با تیم مس آذربایجان توانستیم به رتبه اول لیگ آلپاین دست پیدا کنیم و بازیکنان ما در واقع ملی پوشان تیم ملی اسکی آلپاین هستند و این کم لطفی ها برای ملی پوشان بی انصافی است.

وی ادامه داد:  متاسفانه با وجود همه پیگیری هایی که انجام دادیم هنوز پولی نگرفته ایم و سرگردان این وعده های توخالی مسئولان مس هستیم./آق
برچسب ها: ساوه شمشکی ، مس ، اسکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار