رییس دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر گفت: جشن سی و سه سالگی فعالیت دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر، همزمان با نخستین همایش ملی فناوریهای نوین دریایی کشور برگزار می شود.

امیردار دوم عرشه جعفری تهرانی در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران مازندران، از برگزاری جشن تاسیس 33 سال فعالیت دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر به عنوان اولین دانشگاه دریایی کشور همزمان با ایام برگزاری همایش خبر داد وافزود: در طول برگزاری همایش هشت نشست علمی در قالب دو روز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیش از دو هزار و 200 کیلومتر مرز دریایی در کشور وجود داردتصریح کرد، : در این همایش تلاش می شود تا دستاوردهای علمی و پژوهشی استخراج شود و مطمئناٌ این همایش فرصت مناسب در راستای تحول دریامحور خواهد بود.

رییس دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر بابیان اینکه240 عنوان مقاله در نخستین همایش ملی فناوری های نوین دریایی کشور در بندر نوشهر ارائه می شود.

گفت: نخستین همایش ملی فناوری های نوین دریایی در نوشهر دو روز در 12 و 13 شهریور امسال برگزار خواهد شد.

امیردار دوم عرشه جعفری تهرانی افزود: تاکنون 405 عنوان چکیده مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده که 295 عنوان چکیده مقاله مورد تایید قرار گرفته و در مجموع 240 اصل مقاله مورد تایید نهایی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: این مفالات در ایام همایش در قالب 8 کمیته علمی ارایه می شود و در حاشیه همایش 15 کارگاه آموزشی و. 50 غرفه نمایشگاه جانبی نیز برگزار خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر با بیان اینکه 11 کمیته اجرایی مسوولیت پشتیبانی و فعالیت های اولین همایش ملی فناوری های نوین دریایی را برعهده دارند، گفت: در مجموع بیش از 43 درصد از مقالات از سطح نیروی دریایی و بیش از 56 درصد مقالات از سطح دانشگاه های مالک اشتر، امیرکبیر، آزاد اسلامی، علم و صنعت و فردوسی مشهد و دیگر مراکز علمی به این همایش ارسال شده است/س
برچسب ها: همایش ، ملی ، علوم دریایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.