رئيس سازمان بورس اوراق بهادار با تأكيد بر اينكه رشد اخير بورس حبابي نيست، گفت: اين افزايش شاخص بيشتر به دليل آينده مثبت بسياري از شركت‌ها در رابطه با سود آنها است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه اخبار اقتصادي و دارايي (شادا)، علي صالح‌آبادي رئيس سازمان بورس اوراق بهادار با اشاره به اينكه رشد بورس به چند دليل حبابي نيست، اظهار داشت: افزايش معاملات و سودآوري بنگاه‌ها از دلايل اصلي رشد شاخص طي روزهاي اخير بوده است.

وي با تأكيد بر اينكه رشد بورس حبابي نيست، ادامه داد: رشدي كه اتفاق افتاد به دليل پيش‌بيني‌هاي مثبت از آينده شركت‌ها است بنابراين رشدي كه اتفاق افتاد بيشتر به خاطر انتظارات مثبت ايجاد شده از آينده آنان است.

صالح‌آبادي با بيان اينكه حبابي نبودن شاخص را حجم بالاي معاملات كاملا نشان مي‌دهد، گفت: بسياري از شركت‌ها در جريان انتقال نقدينگي از بازارهاي موازي با رشد خوبي مواجه شده‌اند.

بر اساس اين گزارش؛ رئيس سازمان بورس اوراق بهادار پيش از اين گفته بود رشد شاخص بورس مربوط به امسال نيست و طي سالهاي اخير نيز شاهد افزايش حضور فعالان در اين بازار بوديم و آينده اين بازار هم منوط به اتفاقات آينده است. صالح‌آبادي در توصيه‌اي به سهامداران گفته بود: سهامداران غالباً در سبدهاي سهامي سرمايه‌گذاري كنند كه آينده‌دار هستند، بنابراين سهامداران نبايد تحت تأثير جو حركت كنند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: بورس ، اوراق ، بهادار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار