مدیرعامل تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: من قبل از بازی تیم ملی مقابل کره جنوبی با نکونام تلفنی صحبت کردم و بعد از آن خبری از نکونام نشد تا مذاکراتمان ادامه دهیم.

حمید زینی زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ما منتظر نکونام نیستیم. اگر این بازیکن تمایل داشته باشد پیشنهاد تیم ما را مورد بررسی قرار می دهد.

مدیرعامل تیم فوتبال تراکتورسازی در ادامه اظهار داشت: فرزاد حاتمی و فرشید طالبی در لیست بازیکنان مدنظر جلالی نبوده است تا آنها را جذب کنیم.

وي تصریح کرد: ما برای تکمیل لیستمان با 2 بازیکن در حال مذاکره هستیم. اگر توافقات حاصل شود با آنها قرارداد می بندیم.

زيني زاده درباره  جذب بازیکنان خارجی بیان کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته روزهای سه شنبه و چهارشنبه چهار بازیکن خارجی از استرالیا  در پستهای دفاع، هافبک و فوروارد آمریکای جنوبی و لاتین برای تست دادن وارد تبریز می شوند. از بین این چهار بازیکن، 2 تا را جذب خواهیم کرد. 2  سهمیه خارجی هم برای نیم فصل کنار گذاشتیم تا بر اساس نقاط ضعف و قوتمان بازیکن بگیریم.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي درباره وضعیت لوپز گفت: ما این بازیکن را در لیست فصل آینده مان قرار دادیم. اگر لوپز تا قبل از بازیهای لیگ سیزدهم در تمرینات حضور نیابد خواستار غرامت از وی خواهیم شد.

وی در ادامه بیان داشت: لوپز سه ماه از حقوقش را دریافت نکرده است اما ما 100 میلیون از حقوقش را به خاطر جریمه کسر کردیم. اگر این بازیکن به تبریز برگردد حقوقش را می دهیم تا مشکلی در این باره نداشته باشد.

زيني زاده درباره شرایط کریمی برای حضور نداشتن در ترکیب تراکتورسازی مقابل تیم پرسپولیس گفت: کریمی به طور شفاهی و مکتوب شرطی نگذاشته است. این بازیکن حرفه ای است و در بازیهای لیگ با  صلاحدید کادر فنی حضور خواهد داشت.

مدیرعامل تراکتورسازی درباره وضعیت کاپیتانی تیم گفت: کادر فنی امروز یا فردا کاپیتان تیم را تعیین می کند تا برای قرعه کشی بازیهای لیگ برتر که 18 تیر برگزار می شود در سازمان لیگ به همراه سرمربی حضور یابد.

وی درباره بدهی باشگاه تراکتورسازی بیان کرد: باشگاه تراکتورسازی بدهی آن چنانی ندارد. سازمان لیگ لیست بدهکاران باشگاه را به ما داده است اما ما این لیست را قبول نداریم چرا  که بدهکاران 50 درصد از طلبشان را گرفته اند.

زيني زاده درباره اردوهای تدارکاتی بیان کرد: اردوهای تدارکاتی مفید بوده است و بازیکنان با انجام بازی های تدارکاتی به انجام و هماهنگی لازم رسیدند و نقاط ضعف و قوت تیم تا حدودی مشخص شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما تمام سعی مان را می کنیم که دو بازیکن مطرح دیگر هم جذب کنیم تا لیست نفراتمان برای فصل بعد تکمیل شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار