مدیر تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولین از پایان رکوردگیری ملی پوشان تیم ملی دوندوگان زیر 19 سال معلول خبر داد.

بهمن رضایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ملی دو و میدانی معلولین زیر 19 سال کشورمان بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در رقابت های پار‌آ‌سیایی جوانان مالزی حاضر می شود که طبق برنامه برترینهای انتخاب شده پس از پایان رکورد گیری دو مرحله اردوی متمرکز تا زمان اعزام را برگزار خواهند کرد.

وی افزود: دومین مرحله تمرینات ملی پوشان جوان با دعوت از 40 ورزشکار از نهم تیرماه برگزار شد که از میان این ورزشکاران 7 ورزشکار با معرفی هیأت های استانی به این اردو دعوت شدند.

رضایی ادامه داد: رکوردگیری برای انتخاب برترینها انجام شد که رکوردهای ثبت شده توسط ورزشکاران با رکورده های رقابت های جوانان ژاپن در سال 2009 ونیز رکوردهای مسابقات جهانی چک در سال 2012 مقایسه شد و تک تک ورزشکاران با توجه به رکوردی که ثبت کردند در ردیف بین یک تا چهل اولویت بندی شدند.

وی خاطر نشان کرد: بر این اساس 20 ورزشکار اول لیست شامل آقایان و بانوان برای دعوت به مراحل آینده اردو در نظر گرفته شدند که این تعداد موفق شدند رکوردهایی موردنظر را کسب کنند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه ورزشکاران در استان های محل سکونت خود با مربیان خوبی تمرین می کنند و این باعث می شود که برنامه های تمرینی بدن سازی و اصلاح تکنیک طبق نظر کادر فنی تیم ملی در شهرستانها انجام  شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار