معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: یکی از مسائل مهم در ارتقا کیفیت، گسترش کار‌های فرهنگی است.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان، حجت‌الاسلام سید جواد موسوی‌هوایی در دیدار با روحانیون، فعالان فرهنگی و اقشار تاثیرگذار در سالن اجتماعات شهدای تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ایجاد موج تبلیغاتی، کار پسندیده‌ای است، اما نباید به چند تراکت، بنر و مقاله بسنده کرد چرا که در اصل مطلب سبک زندگی یکی از مسائل مهم در ارتقا کیفیت، کار‌های فرهنگی عمق هر مسئله بوده و گسترش آن چاره‌ساز است.

وی افزود: سبک زندگی از جمله مفاهیم علوم اجتماعی، علم جامعه‌شناسی و مردم‌شناسی است که در دهه‌های اخیر بسیار مورد توجه عالمان علوم اجتماعی و مدیران فرهنگی قرار گرفته است.

این مسئول بیان داشت: سبک زندگی از به هم تنیدگی، پیوند، نظام وارگی و شبکه‌ای بودن عوامل متعددی که در شیوه‌‌های زندگی یا اقلیم زیست انسان تأثیر می‌گذارد، به وجود آمده و بهترین راه برای حرکت از نقص به سوی کمال است.

موسوی‌هوایی گفت: کیفیت تأثیرگذاری احکام ما ضربه خورده است چون دشمن دست روی نکات و نقاط مختلفی گذاشته تا کارهای ما را بی‌اثر کند.

معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: یکی از مباحثی که دشمن با علوم انسانی جدید آمده، این است که مردم را فقط در چند نقطه محدود از مباحث علمی به کار گمارد و خود در گستره‌های مختلف کار کند.

وی عنوان کرد: بررسی تهاجم‌های فرهنگی به خوبی نشان داده که دشمنان صدر اسلام، کشور ما را در بلوک‌های مختلف جهان با یک موضوع دست چندمی مشغول کرده و خود به موضوعات دسته اول و مؤثر پرداخته است.

موسوی‌هوایی اضافه کرد: در بحث سبک زندگی باید شاخصه‌های عمومی و قابل تحقیق را تعریف کنیم و این را بسط دهیم./س

برچسب ها: گسترش ، کارهای ، فرهنگی ، زاهدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.