سرپرست سابق تیم های ملی تنیس روی میز گفت: بالا و پایین شدن رنکینگ های پینگ پنگ بازان نشان دهنده ی بی برنامه بودن فدراسیون است.

محمود نظری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: جدید ترین رده بندی فدراسیون جهانی تنیس روی میز در حالی اعلام شد که در کنار نام بسیاری از بازیکنان ایران ستاره درج شده است و این نشان دهنده این است که این افراد در صورتی که روند اعزام نشد نشان به مسابقات بین المللی در ماههای آینده ادامه پیدا کند از رنکینگ خارج می شوند که در صورت حذف از رنکینگ این بازیکنان امتیازاتی را از دست می دهند و برای ورود دوباره آنها باید هزینه های مضاعفی را خرج کنیم.

وی ادامه داد: یکی از نکات قابل توجه رنکینک ماه جولای این بودکه جمع زیادی از بازیکنان رده نوجوانان ، جوانان و امید که در سال های گذشته و یا در طول امسال در تیم های ملی عضویت داشته اند ستاره دار شده اند که این موضوع نشان دهنده این است که برنامه مدونی برای این قشر مهم تنظیم نشده است.

نظری افزود: 4 نفر اول تیم های ملی بزرگسالان دو بخش آقایان و بانوان با جوانان آینده دار فاصله زیادی از نظر رتبه جهانی دارند از آنجا که در سال های آینده قرار است این جوانان جایگزین های شایسته ای برای پینگ پنگ ایران در میادین بین المللی باشند و نباید نسبت به آنها و برخی بازیکنان توجه یک سویه از سوی فدراسیون صورت بگیرد کاری که اکنون مسئولان فدراسیون انجام می دهند و بدون گوچکترین آینده نگری آنها را از اعزام ها محروم کرده اند.

دبیر سابق کمیته فنی فدراسیون تنیس روی میز با بیان اینکه بارها کارشناسان فقدان برنامه های کاربردی در بدنه مدیریتی، کارشناسی و اجرایی فدراسیون را تذکر داده بودند و اکنون این مدعا اثبات گردیده است در خصوص رعایت نکردن حداقل استاندارد های حضور بازیکنان در مسابقات بین المللی اظهار داشت: شاید رنکینگ بازیکنان ایران با برگزاری یک مسابقه بین المللی در داخل کشور مثل مسابقات جام فجر از خطر ستاره دار شدن رهایی یابد اما حقیقت این است که این بالا و پائین شدن ها نشان دهنده نبود نظم ثباتی در برنامه های فنی و کارشناسی تیم های ملی است.

نظری تأکید کرد: اگر فدراسیون تنیس روی میز ایران حضور حداقلی در مسابقات بین المللی را رعایت می کرد.

تیم ملی پینگ پنگ ایران حتی با همین وضعیت بدون اردویی و نبود حریف تمرینی مناسب و سرمربیان ثابت هم می بایست جایگاهی بهتر از این در رده بندی فدراسیون جهانی داشت./آق

برچسب ها: نظری ، رنکینگ ، پینگ پنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار