استاندار تهران با بیان اینکه پلیس باید در سطح شهر تهران و شهرستانها معتادان ولگرد و کارتن خوابها را جمع آوری کند گفت: ما آماده هر گونه کمک به آنها در این باره هستیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛  مرتضی تمدن استاندار تهران روز یکشنبه در مراسم افتتاح مرکز درمانی ماده 16 اخوان در شهرستان ملارد گفت: در دولت نهم و دهم هیچ وقت احساس کاستی و خستگی نکردیم، امروز بزرگترین مرکز درمانی و مبارزه با مواد مخدر به بهره برداری رسید و امیدواریم فاز های باقیمانده این مرکز نیز به زودی افتتاح شود.
 
وی ادامه داد: مشاوره، کارآموزی و درمان معتادان در این مرکز انجام می شود.
 
به گفته استاندار تهران، امروز مبارزه با مواد مخدر جزء اولویت های اصلی دولت است و امیدواریم دولت جدید با حرکت در این مسیر روندی را که ستاد مبارزه با مواد مخدر دنبال کرده و پایه گذاری کرده است، استمرار بخشد چاره ای نداریم تا از همه ظرفیت ها و امکانات برای مبارزه با مواد مخدر استفاده کنیم.
 
تمدن با بیان اینکه در سه ماهه نخست امسال شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تران و کمیته های زیرمجموعه اقدامات خوبی را انجام دادند، تاکید کرد: اقدامات خوبی در حوزه قضایی، حقوقی پیشگیری، مبارزه و درمان در حال اجرا است. این شورا از سال 90 تاکنون، 310 جلسه برگزار کرده و در این مدت یک‌هزار و 740 مصوبه نیز تصویب شده است که بیشتر آنها عملیاتی شده است.
 
وی با بیان اینکه اولویت سال 92 استان تهران مبارزه با مواد مخدر است، افزود: تهران به عنوان ام‌القرا و آئینه کشور نباید دارای چهره ای زشت از نظر وجود معتادان باشد، همه می دانند که تنظیم بازار مسائل اقتصادی و امنیتی در استان تهران دارای اولویت است، اما اولویت اول استانداری امسال مبارزه با مواد مخدر است، به این نتیجه رسیدیم که هر موضوعی دارای اولویت باشد، زودتر به نتیجه می رسد.
 
استاندار تهران از نیروی انتظامی درخواست کرد که با معتادان متجاهل، ولگرد و کارتن خواب برخورد کنند و افزود: ظرفیت خوبی در استان تهران ایجاد شده است و می توانیم دو هزار معتاد را در مراکز نگهداری اسکان دهیم، پلیس نیز باید با توجه به ظرفیت سازی های انجام شده اقدام به جمع آوری معتادان ولگرد و کارتن خواب از سطح شهر کند. امیدواریم پلیس نیز در این زمینه همکاری خوبی با ما انجام دهند.
برچسب ها: استاندار ، پلیس ، تمدن ، معتاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار