بازيگرسينما وتلويزيون کشورمان گفت : حمايت هاي شعاري برازنده سيستم ارزشي فيلمسازي ما نيست و بايد تمامي برنامه هاي حمايتي از ساختار مكتوب خارج شود و رنگ عملي به خود بگيرد تا بار ديگر توليد فيلمهاي فاخر در سينماي كشور جريان پيدا كند.

آتش تقی پور در گفتگو گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: سينماي ما در كنار تلويزيون از بخشهاي رسانه اي كشور به وي افزود: وقتي از انقلاب فرهنگي صحبت مي كنيم در تمامي برنامه هايمان بايد ان را لحاظ كنيم به طور مسال در بخش توليد مسؤلان بايد حامي سينماگران به لحاظ مالي باشند تا فيلمساز بتواند با يك آسودگي خيال تمام افكار خود را بر روي خلق يك كار ارزشي متمركز كند.

اين بازيگرسينما وتلويزيون تصريح كرد: ساخت فيلم فاخر مشقت هاي زيادي به همراه دارد وبه همين خاطر بايد همه نوع امكانات در اختيار فيلمساز باشد تا وي بتواند در يك فضاي ارام و به دو راز استرس فعاليت خود را انجام دهد و بتواند با تمركز كافي در بخش جذب بازيگر و ساير عوامل فيلم به درستي عمل كند.

تقي پور اضافه كرد: حمايت هاي شعاري برازنده سيستم ارزشي فيلمسازي ما نيست و بايد تمامي برنامه هاي حمايتي از ساختار مكتوب خارج شود و رنگ عملي به خود بگيرد تا بار ديگر توليد فيلمهاي فاخر در سينماي كشور جريان پيدا كند.

اين بازيگر سينما وتلويزيون در خاتمه اظهار داشت:در سينما تعداد چنين اثاري اندك هستند و سينما تاحدودي در اين خصوص كم كا ري كرده است ولي از طرف ديگر تلويزيون باعنوان رسانه ملي در بحث ساخت فيلم هاي فاخر به نحو احسن انجام وظيفه كرده استاما در پاره اي از مواقع شاهد هستيم كه حق و حقوق بازيگران در كنار ساير عوامل فيلم ضايع ميشود كه اين موضوع پسنديده نيست./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.