به گزارش
باشگاه خبرنگاران؛ ياسان پوراشرف با بیان این مطلب افزود: در جهان كنوني توليد كننده اي موفق است كه بتواند ذائقه مردم را بشناسد و محصولي هوشمندانه توليد كند.
عضو هيات علمي دانشگاه ايلام، برنامه ريزي مهارتي در كارآفريني را لازمه موفقيت ارزيابي كرد و افزود: توليد تنها بخش كوچكي از فرايند دانش و ارزش دنياي تجارت را تشكيل مي دهد و اصل هركاري با تغيير در نگرش به سرانجام مي رسد.
وي كالاهاي امروز را مبتني بر جهاني شدن دانست و بيان كرد: جهاني شدن، برقراري پيوندهاي درست، توليد كالاي متناسب با خواسته و نياز مشتري و تجاري سازي از مهمترين عوامل افزايش كارآفريني است.
معاون پژوهشي و فناوري دانشگاه ايلام نبود وجود شبكه هاي بازاريابي را از اصلي ترين عوامل فقدان پيشرفت در توليد دانست و گفت: ايجاد شركت هاي كوچك و متوسط به صورت زنجيره اي عامل ترقي تجارت در كشورهاي توسعه يافته است.
پوراشرف آموزش مهارت آموزي به كودكان خردسال و استفاده از هوش بازاريابي و استفاده از نشان ها و برندهاي پرمحتوا در فرايند توليد، عرضه محصول و كاهش بيكاري در جامعه امروزي را حائز اهميت خواند.
وي ادامه داد: توليد كننده اي موفق است كه بتواند هم خواسته مردم را بشناسد و هم در ذهن آنها خود را ماندگار كند. /س