دبیر ستاد ملی زن و خانواده گفت: برنامه جامع تشکیل، تحکیم و تعالی خانواده با برنامه‌هایی بالغ بر 290 اقدام تصویب شده است که هر اقدام آن می‌توانست یک مصوبه مستقل باشد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعي  باشگاه خبرنگاران فریبا حاجی علی  گفت: با توجه به اینکه ستاد ملی زن و خانواده در ابتدای کار خود قرار داشت نیازمند است تا ریل‌گذاری‌ها انجام شود و مقدمات آماده شود که نیازمند مدت زمان بیشتری است.
 
وی ادامه داد: ستاد ملی زن و خانواده یک‌سال و نیم است که فعالیت خود را آغاز کرده و با توجه به مدت زمان کمی که از شروع به کار این ستاد گذشته عملکرد خوبی را ارائه دادیم و کارهای بنیادینی در این مدت انجام شده است و از صفر تا صد همه برنامه‌ها را پیش بینی کرده‌ایم تا همه آنها به مرحله عمل برسد و اصلا شعار و کلی گویی نبوده است.
 
دبیر ستاد ملی زن و خانواده تصریح کرد: برنامه جامع تشکیل، تحکیم و تعالی خانواده بالغ بر 290 اقدام در آن تصویب شده است و هر اقدام آن می‌توانست یک مصوبه مستقل باشد اما ستاد ملی زن و خانواده تمام آنها را در قالب یک جورچین با نام برنامه جامع قرار داد و آنها را در کنار هم معنا بخشید.
 
حاجی علی ادامه داد: کسانیکه در این حوزه قرار است فعالیت کنند خواهند دید که تا چه حد برنامه‌ها کامل و جامع تدوین شده است و این راه را ادامه می‌دهند. /ل
برچسب ها: زن ، خانواده ، جامع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار