نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: صاحبان اصلی نظام مردم هستند و مسوولان نظام باید خود را خادم مردم بدانند و در جهت رفع مشکلات آنها قدم بردارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


فتح اله حسینی به وجود مشکلاتی در بخش های گاز رسانی، آب رسانی، برق، بهداشت و راه های ارتباطی در برخی روستاهای سرپل ذهاب اشاره کرد و افزود: به لطف خدا و تلاش مسوولان و پیگیری های انجام شده رفع این مشکلات در دستور کار قرار گرفته و در آینده نزدیک برطرف می شود.

وی با اشاره به عملکردش در یکسال اخیر برای حل مشکلات حوزه انتخابیه گفت : مهمترین مساله در این منطقه بیکاری است که همه ما باید با همدلی در راستای حل این مشکل بزرگ اجتماعی تلاش کنیم.

حسینی به نقش مردم در حفظ نظام اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: مردم بعنوان صاحبان این نظام وظیفه دارند از آرمان های نظام اسلامی دفاع کنند و اجازه ندهند مشکلات آنها را نسبت به نظام دلسرد کند زیرا دشمن در کمین است تا از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب بهره ببرد..

سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه بیش از 85 هزار نفر جمعیت دارد که بخش مهمی از این جمعیت در 171 روستای تابعه دو بخش مرکزی و ذهاب سکونت دارند./س

برچسب ها: کرمانشاه ، مردم ، قصرشیرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.