رئیس اتاق بازرگانی،‌ صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل گفت: بارقه‌های امید در دولت آینده برای تحول‌آفرینی در حوزه تولید، صنعت و معدن و بخش‌های دیگر اقتصادی به وجود آمده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حسین پیرمؤذن در جلسه اعضای اتاق بازرگانی در اردبیل اظهار داشت: در نشست اخیری که اعضای اتاق بازرگانی ایران با رئیس جمهور منتخب داشتند مشکلات، نارسایی‌ها و بسیاری از گرفتاری‌های فعالان بخش خصوصی و فعالان عرصه‌های تولیدی و اقتصادی مطرح شد که با دیدگاه‌های مثبت رئیس جمهور آینده انتظار می‌رود این مشکلات و نارسایی‌ها برطرف شود.

وی رسالت بخش خصوصی را در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی نقش تعیین‌کننده توصیف کرد و ادامه داد: ‌در سنگر اقتصادی برای تحول خواسته و مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر خلق حماسه اقتصادی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی،‌ صنایع و معادن و کشاورزی استان تصریح کرد:‌ به عنوان سرباز جبهه اقتصادی برای پویایی اقتصاد، رونق تولید داخلی و توسعه و خودکفایی کشور تمام همت و تلاش جهادگونه بر این است تا گره‌ای از مشکلات و نارسایی‌ها باز شود.

پیرمؤذن با تاکید بر اینکه سیاست یک دولت کفه یک ترازو و اقتصاد آن کفه دیگر ترازو است، خاطر نشان کرد: مسایل سیاسی و اقتصادی مکمل یکدیگرند و با یک نگاه واحد باید به این دو بخش نگاه کنیم تا مبادا یکی را بر دیگری برتر بدانیم.

وی اضافه کرد: چون غفلت از یکی موجب می‌شود که دو کفه ترازو در تصمیم‌گیری‌ها و عملیاتی کردن برنامه‌ها به تعادل نرسد.

رئیس اتاق بازرگانی استان یکی از آفت‌های اقتصادی کشور را برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری با نگاه سیاسی اعلام کرد و یادآور شد: متأسفانه در سال‌های اخیر سیاست اقتصاد را تحت‌الشعاع قرار داده که این خود تبعات منفی در جامعه به دنبال داشته و ضربات جبران‌ناپذیری را بر پیکره اقتصاد و تولید وارد کرده است.

پیرمؤذن گفت: با حضور حماسی و مشارکت گسترده مردم در انتخابات و انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس‌جمهور منتخب در کنار خلق حماسه سیاسی بیانگر این موضوع است که ما در تمام حوزه‌های کشوری به یک خط و مشی اعتدالی نیاز داریم.

وی در پایان افزود: امیدواریم دیگر شاهد تکرار سال گذشته برای بخش خصوصی که سال سخت و نگران‌کننده‌ای بود، نباشیم و با روی کار آمدن دولت یازدهم حمایت دولت از یک سو و کاهش التهابات تحریم دشمنان از سوی دیگر سبب شود تا کشور در مسیر آرامش و توسعه حقیقی گام بردارد/ س

برچسب ها: اردبیل ، امید ، در ، دولت ، آینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.