معاون برنامه ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری از ایجاد شغل برای افزون بر سه هزار و ۷۰۰ نفر در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران ، حمیدرضا فروزنده اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون سه هزار و 700 شغل پایدار با پرداخت تسهیلات در بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری ایجاد شده است.

وی افزود: سال گذشته 720 میلیارد ریال تسهیلات از سوی بانک کشاورزی به جز منابع داخلی این بانک در بخش‌های کشاورزی به متقاضیان پرداخت شد.

فروزنده ادامه داد: برنامه‌های اجرا شده دولت عدالت محور در مناطق کمتر توسعه یافته به ویژه در بخش‌های کشاورزی و دامداری بی‌نظیر است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: برای رونق اقتصادی، رفع معضل بیکاری و خروج از برخی بن‌بست‌های اقتصادی راهی جز تولید سرمایه در گردش وجود نداشته که باید به متقاضیان تسهیلات داده و شغل پایدار ایجاد کرد.

وی گفت: در سال‌های گذشته در تمامی بخش‌های مختلف هر منطقه ظرفیت‌ها و استعدادها، نقاط ضعف و موانع شناسایی شده و مسیر توسعه و پیشرفت حتی برای دولت‌های بعدی مشخص شده است.

فروزنده خاطرنشان کرد: حمایت از تولید کنندگان و تقویت بخش‌های تولیدی در زمینه‌های مختلف به ویژه کشاورزی، دامداری و صنعت برای رونق اقتصادی و ارتقای سطح درآمدهای مردم چهارمحال و بختیاری ضرورت دارد./ج1

برچسب ها: شغل ، بن بست ، رونق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.