معاون عمليات هوانوردي شركت فرودگاه‌هاي كشور: مجموعه عمليات هوانوردي در زمينه‌هاي آموزشي و فراهم آوردن امكانات لازم براي دريافت گواهينامه فرودگاهي از هيچ كمكي به فرودگاه زاهدان دريغ نخواهد كرد.

 به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، ابراهيم شوشتري كه به‌منظور بازديد دوره‌اي از مجموعه عمليات هوانوردي عازم فرودگاه زاهدان شده بود، در جمع معاونان، رؤساي ادارات و كاركنان مجموعه عمليات هوانوردي گفت: حوزه معاون عمليات هوانوردي شركت مهمترين مجموعه‌اي است كه بايد همه استانداردها و شرايط لازم ايكائو در آن به‌طور منظم و دقيق رعايت شود.

وي با اشاره به اينكه ايكائو فرودگاه‌هاي بين‌المللي را ملزم به دريافت گواهينامه فرودگاهي كرده است، اظهار داشت: فرودگاه بين‌المللي زاهدان از اين قاعده مستثني نيست و در حال گذراندن مراحل پاياني دريافت گواهينامه فرودگاهي است.

معاون عمليات هوانوردي شركت فرودگاه‌هاي كشور همچنين در بخش ديگري با اشاره به جايگاه خوب فرودگاه بين‌المللي زاهدان در ميان فرودگاه‌هاي كشور، عملكرد فرودگاه‌هاي سيستان و بلوچستان در حوزه هوانوردي را مثبت ارزيابي و آن را ناشي از مديريت خوب مديركل فرودگاه‌هاي استان عنوان كرد.

وي در ادامه از نيروي انساني حوزه عمليات هوانوردي در فرودگاه‌هاي سيستان و بلوچستان به‌عنوان نيروي متخصص ياد كرد.

معاون عمليات هوانوردي شركت فرودگاه‌هاي كشور تخصص لازم و مرتبط بودن رشته تحصيلي با نياز نيروي انساني شركت فرودگاه‌ها در بخش هوانوردي و قبولي در آزمون استخدامي را شرط ورود به بدنه شركت فرودگاه‌ها دانست.

وي افزود: ما بايد در مناطقي همچون زاهدان، زابل، ايرانشهر و سراوان در استخدام از نيروهاي بومي استفاده كنيم تا در آينده با مشكلاتي همچون انتقالي و غيره مواجه نشويم.

در ادامه حسن اعرابي‌مقدم، مديركل فرودگاه‌هاي سيستان و بلوچستان با اشاره به اينكه بهسازي و آماده‌سازي باند موازي و باند اصلي فرودگاه بين‌المللي زاهدان در دستور كار شركت فرودگاه‌ها و استانداري سيستان و بلوچستان قرار دارد اظهار اميدواري كرد؛ اين پروژه زمينه‌ساز تحول در فرودگاه بين‌المللي زاهدان خواهد شد.

انتهاي پيام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار