هئیت اسکی شمیرانات مدتی پیش به علت فعالیت های گسترده در زمینه های مختلف به عنوان هیئت اسکی برتر معرفی شدرئیس این هیئت ، فعالیت ، برنامه ریزی و تلاش زیاد را از عوامل این موفقیت می داند.

کیوان محبی رئیس هیئت اسکی شمیرانات در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: هیئت اسکی شمیرانات در سه فصل اسکی متوالی 90- 91-92 روزهای پر کاری را پشت سر گذاشت و در بخش های مختلف فعالیت زیادی داشت.

وی ادامه داد: از ابتدای فصل زمستان با برنامه ریزی های مختلف در مورد استعدادیابی – برگزاری مسابقات قهرمانی – آموزش و همگانی کردن اسکی سعی کردیم تا به بهترین شکل ممکن ، این فصل را پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: از ابتدای فصل ، همکاری زیادی با کمیته آموزش فدراسیون اسکی داشتیم تا میزبان برگزاری کلاس های آموزش و ارتقاء مربیگری در شمیرانات باشیم.

وی تصریح کرد: در زمینه برگزاری لیگ بین المللی اسکی نیز در برگزاری مسابقات آلپاین – اسنوبرد و صحرا نوردی فعالیت خوبی داشتیم و شاید همین تلاش ها یمان باعث شد تا در جشنواره فجر استان تهران مقام اول  را در بین هیئت های اسکی سراسر استان کسب کنیم.

وی در خصوص کلاس های آموزشی نیز عنوان داشت: کلاس های آموزشی و کلاس های امداد و نجات و کمک های اولیه نیز از جمله دیگر فعالیت هایی بود که انجام دادیم.


محبی افزود: خوشبختانه تمام کمیته های هیئت اسکی شمیرانات در فصول اسکی بسیار فعال بودند. ما در بخش اطلاع رسانی نیز سایت و روابط عمومی بسیار فعالی داشتیم که با تعامل مطلوب با رسانه ها توانستیم اقدامات و فعالیتهای خود را به بهترین شکل انعکاس دهیم و طبق نظریه هیئت اسکی استان تهران توانستیم عنوان فعال ترین هیئت اسکی در تهران را را به خود اختصاص دهیم.

وی ادامه داد: در بعد قهرمانی پس از مسابقات آلپاین  و اسنوبرد افراد مستعد را انتخاب کردیم و برنامه های زیادی برای فصل اسکی آینده داریم.

محبی تاکید داشت : هم چنین تصمیم داریم تا کلاسهای بدن سازی و اردوی خارج از فصل را با استفاده از مربیان زبده با سطح کیفی و عملی بالا پیگیری کنیم.

محبی ادامه داد: در مسابقات آسیایی توانستیم هم در بخش بانوان و هم آقایان در رده سنی جوانان و نوجوانان به افتخارات زیادی دست پیدا کنیم.

وی اظهار کرد: اعضای تیم ملی اسکی آلپاین اکثراً ورزشکاران شمیراناتی هستند به عنوان مثال محمد کیا در بند سری  ورزشکارها یکی مدال آوران تیم ملی است. در بخش بانوان نیز امسال نسبت به گذشته فعال تر بودیم و کمیته هایمان اقدامات بیشتری انجام دادند.

رئیس هیئت اسکی شمیرانات عنوان داشت: ما هم چنین مسابقات اسنوبرد نمایشی را هم در شمیرانات برگزار کردیم که یکی از بهترین میزبانی ها بود. هم چنین کیفیت مسابقات آلپاین ما در این فصل اسکی بسیار بالا بود.

وی تأکید داشت: امسال برای اولین بار میزبان برگزاری مسابقات اسنوبرد خردسالان و نونهالان و نوجوانان هستیم و تقریباً 8 اسکی باز را انتخاب کردیم تا با رایزنی با باشگاه های مختلف مسابقات لیگ استانی اسنوبرد را در فصل آینده برگزار کنیم. در حال حاضر هم این اسکی بازان در اردو به سر می برند.

وی عنوان کرد: در واقع ما بعد از مسابقات کشف استعداد کردیم و برای این اسکی بازان مربی نیز استخدام کردیم تا هفته ای یک روز با بدنسازی خود را برای شروع فصل آماده کنند.

وی تأکید داشت: تمام هدف و برنامه ریزی ما این است که از پایه برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم در زمینه قهرمانی موفق باشیم. در بعد همگانی برنامه ریزی زیادی انجام دادیم.

وی در خصوص همگانی کردن اسکی در شمیرانات نیز بیان داشت: در بعد همگانی هم با تعامل با کانون های اسکی و تور  و کلاس های آموزش اقدام به جذب علاقه مندان و حضور در مناطق اسکی شمیرانات نمودیم.

وی افزود: هم چنین با گردآوری اطلاعات علاقه مندان و اسکی بازان، بانک اطلاعاتی تدوین کردیم که با سامانه پیامک و پست الکترونیکی اخبار و رویدادهای مختلف را به اطلاع آن ها برسانیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: موفقیت هیئت اسکی شمیرانات در کسب عنوان برترین هیئت اسکی استان تهران موفقیتی بود که با تلاش همه عوامل و اعضای هیئت عملی شد و امیدواریم که با برنامه ریزی  هایی که داریم روند موفقیت و رشد خود را با سرعت هر چه بیشتری طی کنیم./آق
برچسب ها: محبی ، اسکی ، شمیرانات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار