سرپرست بانک توسعه صادرات استان قم گفت: میزان تسهیلات اعطایی تا پایان خرداد ماه امسال 68 میلیارد ریال بوده است که نسبت به ماه مشابه در سال قبل 11 درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، ابوالفضل سلمان به مناسبت سالروز تاسیس بانک توسعه صادرات ایران افزود: تمرکز این بانک به تأمین مالی تخصصی حوزه صادرات می‌تواند آن را در بانکداری شرکتی پیشرو کند.

وی اضافه کرد: این بانک علاوه بر خدمات بانکی و تسهیلات عمومی این بانک، خدمات دیگری در زمینه‌های تخصصی چون مدیریت نقدینگی، مدیریت نوسانات نرخ ارز، مدیریت دریافت و پرداخت، مدیریت ریسک و خدمات مشاوره‌ای را به مشتریان بانکداری شرکتی ارایه می‌کند.

سرپرست بانک توسعه صادرات استان قم افزود: استراتژی جدید این بانک در زمینه بانکداری شرکتی، حمایت از تولید و صادرات از جمله اهداف اصلی بانک توسعه صادرات به شمار می‌رود و به خدمت گرفتن بانکداری شرکتی (corporate banking) گامی بلند در رسیدن به این هدف خواهد بود.

سرپرست بانک توسعه صادرات استان قم همچنین به ارائه تسهیلات برای رونق صنایع دستی و گردشگری در استان اشاره کرد و بیان داشت: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری عاملیت وجوه اداره شده خود را طی قراردادی به بانک توسعه صادرات ایران واگذار کرده‌ و از این رو این بانک به سرمایه گذاران صنعت گردشگری و صنایع دستی و حفظ بناهای تاریخی تسهیلات پرداخت می‌کند./س

برچسب ها: قم ، افزایش ، پرداخت ، تصحیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.