جلال کوزه گری گفت: متاسفانه به خاطر مشکل مالی نتوانستیم سر مربی صربستانی را برای بانوان نگه داریم و حضور وی در ایران منتفی شد.

جلال کوزه گری رئیس فدراسیون هند بال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تلاشها برای تامین اعتبار جهت حضور سانیا پانیچ بی نتیجه ماند و نتوانستیم منابع مالی را برای حضور وی در ایران تأمین کنیم و متاسفانه این موضوع منتفی شد.

وی تصریح کرد: این مری خارجی یکسال در کشورمان بود و عملکرد خیلی خوبی از خود ارائه کردند و دوست داشتیم برای سال آینده نیز باشند که این امر محقق نشد.

کوزه گری در ادامه گفت: با توجه به اینکه حضور پانیچ در ایران منتفی شد برای تیم ملی بانوان ( بزرگسالان ) از گزینه داخلی استفاده خواهیم کرد همانطور که برای ملی پوشان نوجوان از مربی ایرانی استفاده می کنیم.

وی عنوان کرد: هم اکنون تیم ملی هندبال بانوان نوجوان در تهران اردوی سوم خود را برگزار می کند و تا روز 20 تیر ادامه خواهد یافت.

کوزه گری افزود: نوجوانان ملی پوش خود را برای رقابتهای آسیائی تایلند آماده می کنند و زیر نظر علوی تمرین می کنند.

وی تاکید کرد: مسابقات جام ملتهای آسیا از 14 شهریور در تایلند برگزار خواهد شد و تیم ملی کشورمان دومین حضور خود را در این رقابتها تجربه خواهد کرد.

کوزه گری گفت: هنوز قرعه کشی این رقابتها صورت نگرفته است و نمی توانیم بگوییم چه نتایجی خواهیم گرفت باید دید که با چه تیم هایی همگروه خواهیم شد.

وی اشاره کرد : با توجه به حضور تیم های قدری چون کره جنوبی و ژاپن و چین که در آسیا حرف اول را می زنند مصاف با آنها برایمان سخت و دشوار است ولی باید با هوشیاری کامل با آنها به رقابت پرداخت و سطح کیفی و کمی مسابقات نیز بالا خواهد بود.

کوزه گری در پایان خاطر نشان کرد: بانوان کشورمان پتانسیل و قابلیت های بالایی دارند و روند رو به جلویی را در هند بال طی می کنند و امیدوارم در مسابقات بین المللی موفق و موید باشند و همپای مردان به مصاف حریفان خود بروند و افتخار کسب کنند./آق
برچسب ها: کوزه گری ، هندبال ، پانیچ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار