دادستانان در جنوب ايالت کاليفرنيا روز پنجشنبه همسر يکي از شاهزاده‌هاي عربستان سعودي را در پي انتقال يک زن کنيايي به آمريکا، به قاچاق انسان متهم کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاري رويترز ، دادستانان محلي با انتشار بيانيه‌اي اعلام کردند مشعل عليبان 42 ساله همسر شاهزاده عبدالرحمن بن ناصر بن عبدالعزيز آل سعود در ماه مه يک زن کنيايي را به آمريکا منتقل کرد و اين زن را بر خلاف خواسته وي در ازاي پرداخت ماهانه 220 دلار، به عنوان خدمه در عمارتي در منطقه ايرواين (Irvine) در کاليفرنيا نگه داشت.
دادستانان تصريح کرد مشعل عيلبان رواديد زن کنيايي را از او گرفته بود و اين زن مجبور بود در خانه عليبان بي وقفه به فعاليت‌هايي همچون ظرفشويي، آشپزي، اتوکشي و نظافت بپردازد.
مقامات آمريکا اعلام کردند چهار زن فيليپيني نيز در منزل عليبان مشغول به کار بودند که احتمالا رواديد آنها نيز نزد خانواده عليبان است. تحقيقات در خصوص احتمال ربوده شدن اين چهار زن توسط خانواده عليبان همچنان ادامه دارد.
طبق بيانيه دادستانان، نيروهاي پليس بامداد روز چهارشنبه به وقت محلي --يک روز پس از فرار زن کنيايي-- مشعل عليبان را در آپارتمان وي دستگير کردند.
اتهام وارده به عليبان قاچاق انسان است و در صورت اثبات جرم، وي به تا 12 سال زندان محکوم خواهد شد.








اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار