دفاع وسط تیم ملی والیبال کشورمان گفت: تیم ملی در دیدارهای برگزار شده لیگ جهانی کار خاصی نکرد فقط به نحو مطلوب به وظایفش عمل کرد.

محمد موسوی عراقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما در طول مسابقات اخیر لیگ جهانی در هر بازی تمامی نکات فنی و تاکتیکی که از سوی کادر فنی به خصوص ولاسکو اعلام می شد را به نحو مطلوب اجرا کردیم ، امیدوارم این بردها و نتایج خوب در تهران هم تکرار شود.

دفاع وسط تیم ملی والیبال کشورمان یاد آور شد: ما پس از سفری طولانی که حدوداً 25 ساعت طول کشید باید بدون داشتن استراحت به مصاف آلمان ها برویم. به همین دلیل از نظر بدنی خسته ایم.

وی تصریح کرد: تیم ملی والیبال ایران از نظر تکنیک و تاکتیک مشکل خاصی ندارد تنها مشکل ما خستگی جسمانی بازیکنان است برای رسیدن به شرایط جسمی خوب نیاز به زمان داریم.

موسوي گفت: ما برای بازی مقابل آلمان تمام توان خود را به منظور برد حریف بکار می گیریم به طوری که اگر همیشه صد در صد مقابل حریف بازی می کردیم این بار چون می خواهیم در ایران شرمنده مردم نشویم تلاش 125 درصدی خود را به نمایش خواهیم گذاشت.

دفاع وسط تیم ملی والیبال کشورمان یادآور شد: من تاکنون در بیش از 50 کشور جهان بازی کرده ام به جرأت می توان گفت هیچ جای دنیا تماشاگرانی شبیه ایران ندارد. ما به عشق مردم و این حمایت ها برای برد بازی می کنیم. دفاع وسط تیم ملی والیبال کشورمان گفت: در حال حاضر ملی پوشان والیبال ایران به این خودباوری رسیده اند که از والیبال دنیا چیزی کم ندارند و بازی به بازی عملکردی بهتر و حرفه ای تر از خود به نمایش می گذارند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار